محسن کوهکن نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص سرانجام وحدت اصولگرایان به نامه نیوز گفت: موضوع اصولگرایان در رسیدن به وحدت از مدت‌ها قبل آغاز شده است و اکنون به ساز و کار مناسبی نیز رسیده‌ایم؛ احزاب اصولگرا به نوعی درحال رفتن در زیر چتر تعیین شده وحدت هستند.

وی ادامه داد: اصولگرایان مواضع مختلف را رصد می‌کنند و  برای تببین هرچه بهتر شرایط نیز رد تمامی جلسات هم اندیشی شرکت می‌کنند، که امیدواریم هرچه سریعتر به وحدت مورد نظر برسیم و انشالله این جلسات هماهنگی اصولگرایان تحقق و نتیجه بخش باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ما وحدت جبهه پایداری و حزب موتلفه را نمیشناسیم و تعریفی هم برای آن نداریم، خاطرنشان کرد: آنچه میان ایثارگران و غیره با جبهه پایداری اتفاق افتاده است یک حرکت به سمت وحدت است و در راستای همان حرکت کلان رخ داده است ؛بلاخره این موضوع از یک جایی باید شروع شود. ما تمامی جلساتی که برگزار می‌شود را رصد می‌کنیم و اطلاعات کاملی نیز داریم و از همه تحرکات در خصوص وحدت با خبر هستیم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان در خصوص ورود برخی افراد مانند دکتر لاریجانی و قالیباف به عرصه انتخابات و تاثیر گذاری این افراد، تصریح کرد: باید دانست که طبیعتا  همه به جایگاه این افراد توجه دارند؛ اشخاص حقیقی با سلایق مختلف و تاثیر گذاری مانند این افراد بهتر است که درانتخابات حضور پیدا کنند. همچنین تاکنون نیز خبری مبنی بر عدم حضور این افراد در انتخابات اعلام نشده است.

محسن کوهکن در اخر با اشاره به بحث حضور احمدی نژاد در وحدت اصولگرایان، گفت : کسانی که با ایشان کار می‌کردند اکنون از منتقدین جدی وی هستند! ما در صحنه اصولگرایان صحبتی از ایشان نشنیده‌ایم، هرفردی حق دارد که در انتخابات شرکت کند اما طبیعتا نیروهای اصولگرا تمایلی به حضور ایشان ندارند و در این مورد نیز حرفی هم زده نشده است و کسی نیز ایشان را در حزب و جریانی دعوت نکرده است.  

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =