مهدی تاج از تمدید قرارداد غلامحسین پیروانی خبر داد.

تاج در پاسخ به اعتراض غلام پیروانی در مقام سرمربی تیم ملی امید گفت:«مسوول قرارداد غلامحسین پیروانی در تیم ملی امید فدراسیون است و قراداد او تمدید خواهد شد. »

او با خاتمه دادن به اختلافات و کش‌وقوس‌هایی که درباره تمدید قرارداد غلامحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید و دیگر مربیان این تیم مطرح بود، گفت:« مسوول قرارداد مربیان تیم ملی فوتبال امید کشورمان فدراسیون فوتبال است و با به اتمام رسیدن مدت قرارداد آنها در اسفندماه، بی‌تردید قراردادشان تمدید خواهد شد. »

رئیس کمیته تیم های ملی در پاسخ به این سوال که پس موضع‌گیری‌های متفاوت رسمی و غیررسمی کمیته ملی المپیک در این‌باره به چه معناست، تصریح کرد:« همانطور که تاکید کردم تصمیم بر تمدید قرارداد مربیان تیم امید با فدراسیون است و مطمئنا غلامحسین پیروانی در این تیم باقی می‌ماند؛ ضمن اینکه معتقدم در موضع‌گیری‌ها این‌ موضوع باید احترام این مربی بزرگ و کارآمد فوتبال ایران هم حفظ شود. »

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره‌ی لغو اردوهای تدارکاتی بین‌المللی تیم امید و برنامه‌های آتی‌شان، گفت:« با لغو اردوی ترکیه این تیم و با توجه به اینکه برگزاری اردوهای آماده‌سازی بین‌المللی و انجام بازی‌های تدارکاتی اکنون برای آنها نیازی جدی است، دو اردوی خارجی برای آنها پیش‌بینی کردیم. در حال حاضر کمیته‌ی بین‌الملل فدراسیون با مدیریت عباس ترابیان مشغول بررسی این دو برنامه است و احتمال دارد یکی از اردوها در همین ماه اسفند برگزار شود. به هر حال تدارک این اردو قطعی شده و مصمم هستیم در کمترین فرصت، این کار به انجام رسد. »

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =