ایرنا نوشت: تکواندو کار وزن 80- کیلوگرم تیم ملی ایران در آستانه آغاز مرحله دوم مسابقات گرندپریکس 2015 روسیه گفت: این مسابقات می تواند سکوی پرتابی برای ملی پوشان کشورمان برای کسب سهمیه المپیک باشد.

مسعود حجی زواره روز سه شنبه و پیش از اعزام به مسابقات گرندپریکس روسیه اظهار کرد: خوشبختانه از آمادگی قابل قبولی برخوردارم و امیدوارم بتوانم شایستگی های خود را نشان دهم.

وی ادامه داد: پس از حضور در دور اول مسابقات روسیه که حدود یک ماه پیش برگزار شد تمرینات خود را به صورت مرتب دنبال کردم و هم اکنون از آمادگی مطلوب برای حضور در این رقابتها برخوردارم.

حجی زواره گفت: در دور اول مسابقات گرندپریکس بدشانسی باعث شد تا از کسب مدال باز مانم و در حالی که موفق به شکست حریفانی از اسپانیا و پرتغال شده بودم در برابر حریف آمریکایی خود که با دو مدال طلا و یک برنز مسابقات المپیک و پنج مدال طلای جهان عنوان پرافتخارترین تکواندو کار جهان را دارا می باشد در راند طلایی نتیجه را واگذار کردم.

ملی پوش تکواندوی ایران خاطرنشان کرد: مطمئنا اگر در مرحله دوم نیز با این حریف آمریکایی روبرو شوم تمام تلاشم را به کار می بندم تا وی را شکست داده و ضمن گرفتن انتقام شکست قبلی بتوانم به خوشرنگ ترین مدال رقابت ها دست یابم.

وی همچنین وضعیت سایر ملی پوشان کشورمان را در آستانه آغاز مرحله دوم مسابقات گرندپریکس مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد تا تیم کشورمان بتواند نتایج بهتری نسبت به دور قبلی کسب کند.

حجی زواره یادآور شد: هرچه به زمان رقابت های المپیک نزدیک تر می شویم حساسیت ها نیز افزایش می یابد و مسابقاتی که در کسب سهمیه این رقابت ها موثر هستند دشوارتر دنبال می شود چرا که همه تکواندوکاران با تمام توان برای حضور در مسابقات المپیک تلاش می کنند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم مسابقات گرندپریکس سال 2015، از روز 27 شهریور ماه به مدت سه روز و با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی در روسیه برگزار می شود که به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک در راستای کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل تعلق خواهد گرفت.

مسعود حجی زواره نماینده وزن 80 - کیلوگرم کشورمان باید روز شنبه 28 شهریور ماه به مصاف حریفان و رقبای خود برود.

وی که در آخرین رده بندی اعلام شده عنوان چهارم رنکینگ المپیک در وزن 80- کیلوگرم را به خود اختصاص داده در اردیبهشت ماه امسال موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =