مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از حضور ۲۲۱ هزار دانش آموز در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حمیدرضا دژاکام همزمان با فرارسیدن ایام آغاز سال تحصیلی جدید به مهر گفت: ۲۲۱ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس قم تحصیل می‌کنند که ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان را کلاس اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی گفت: زنگ شکوفه‌ها در روز سه شنبه ۳۱ شهریورماه ساعت هشت صبح در مدارس ابتدایی برای دانش آموزان کلاس اولی نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قم عنوان کرد: زنگ مهر در روز چهارشنبه اول مهرماه ساعت هشت صبح به صورت نمادین با حضور استاندار و مسئولان استانی در مدرسه شاهد علامه حلی واقع در ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم نواخته می‌شود.

وی ادامه داد:‌ به دلیل تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس زنگ مهر در مدرسه شاهد نواخته می‌شود تا نام و یاد شهدا پررنگ‌تر شود.

دژاکام در خصوص ثبت نام دانش آموزانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز افزود: دانش آموزانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند می‌توانند برای ثبت نام به ستادهای ثبت نام در نواحی و یا به مدرسه‌ای که سال گذشته در آن تحصیل کرده‌اند مراجعه کنند.

وی در خصوص سنجش دانش آموزان بدو ورود به مدرسه افزود: یک پایگاه سنجش برای دانش آموزان کلاس اولی که هنوز موفق به سنجش نشده‌اند دایر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =