یک کنسرت در برج آزادی تهران/ گروه «کاربن»، «زبان از یاد رفته» را اجرا می‌کند

گروه موسیقی «کاربن» با اجرای کنسرت «زبان از یاد رفته» دوم و سوم مهرماه ساعت 21 در برج آزادی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کنسرت نخستین اجرای کاربن بعد از تشکیل گروه است. سیاوش امامی در آلبوم « زبان از یاد رفته» در کنار فرشاد فزونی، آیدین راد کیا و فرشاد رضایی قطعات شنیدنی را خلق کرده است.

امامی در خصوص کنسرت روزهای دوم و سوم مهرماه توضیح می‌دهد: «قرار است در روز کنسرت موزیک‌های  البوم «من و دوست غولم» را  با یک تنظیم تازه به اجرا برسانیم. من و فرشاد فزونی و فرشاد رضایی از سال 79 هم‌دانشگاهی بوده‌ایم. در طول اين سال‌ها فرشاد فزونی و من تصمیم گرفتیم آلبوم «من و دوست غولم» را كه با تنظيم رامين بهنا و همكاری بابك آخوندی ، بابك رياحي‌پور و شهرام شعرباف در سال ٨٤ توليد شد اجرا کنیم. پس از اجرای موفق ایوان شمس در سال 92 با حضور فرشاد رضايی و آيدين رادكيا که با استقبالی بسیار خوب مواجه شد، تصمیم گرفتیم راه را ادامه دهیم. با پیوستن علی پناهی به عنوان ویژوال آرتیست به جمع ما، قرار است که تلفیقی از موسیقی و تصویر را داشته باشیم.

سیاوش امامی نوازنده گیتار الکتریک این گروه، دانش‌آموخته گرافیک است و هم به طور حرفه‌ای در حوزه موسیقی متمرکز است. او آهنگساز و سرپرست گروه میوت ایجنسی است که با این گروه دو آلبوم به نام‌های تجربه اول 1383 و تجربه دوم 1388 را تولید کرده است. او که با کالین بیس نوازنده بیس گروه کمل در سال 1392 همکاری داشته است در حال حاضر با همکاری این نوازنده شناخته شده انگلیسی مشغول تولید آلبوم سوم گروه میوت ایجنسی است.



امامی در توصیف کنسرت «زبان از یاد رفته» این‌طور می‌گوید: «با توجه به این که همه اعضای گروه تحصیلات تجسمی داشته‌ایم دوست داریم مدلی ساز بزنیم که تصویری باشد. حالا این اتفاق قرار است در کنسرت بیافتد. قرار نیست همه به عنوان گلادیاتورهایی با تکنیک صرف و سرعت خودنمایی کنیم، بلکه هرچهار نفر در خدمت موزیک هستیم و قرار است یک اجرای شسته رفته و یک دست داشته باشیم. علاوه بر تصاویری که قرار است در دوم و سوم مهر خلق شود، خود اشعار شل‌ سیلور استاین هم از نظر من تصویری است. سعی کردیم در تتظيم مجدد تصويرسازي كنيم.»

امامی همچنین در زمینه آهنگسازی فیلم هم فعال بوده و همکاری با امیر توسلی و آهنگسازی در چندين سریال و فیلم از جمله گمشده، انقلاب زيبا و نهنگ عنبر  به کارگردانی سامان مقدم را در کارنامه خود دارد.

او در ادامه از نقش تجربه‌ها در مسیر هنر و رودرروشدن با مخاطب می‌گوید: «از هنرهای نمایشی و تجسمی بسیار تاثیر گرفته‌ایم. فرشاد فزونی در سال‌های گذشته مشغول اجراهای تئاتری بوده است و خود من هم در سینما و تلویزیون تجربياتي دارم. سعی داریم همه از تجربیات پیشین خود در این کنسرت بهره بگیریم و تصویر و موسیقی را پیوند دهیم. در کارهای هنری ارتباط مستقیم با مخاطب بسیار اهمیت دارد. این ارتباط در سینما با اکران فیلم می‌افتد، در تئاتر با روی صحنه رفتن، در عکاسی و نقاشی با برگزاری نمایشگاه و در موسیقی با اجرای کنسرت. بهترین راه پیشرفت هم همین ارتباط بی‌واسطه و شنیدن نقدها از سوی مخاطب است. به اعتقاد من مخاطبان جدی هنر، بهترين منتقداني هستند که یک اثر را ارزيابي می‌کنند.»Description: https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

 ۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =