مهر نوشت ،استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری ۱۵ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره)شهرکرد برگزار می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در نشست پدافند غیر عامل با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری ۱۵ مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و برکات بسیار زیادی نیز برای استان خواهد داشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: استقلال کشور مرهون ایثارگری و ازخودگذشتگی شهدا است و برگزاری یادواره ها و کنگره شهدا برنامه گرامیداشت این دلاوران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان از طریق رسانه های مختلف مثل ماهواره در تلاش است که ارزش های اسلامی و روحیه دلاوری و ایثارگری و شهادت طلبی در جامعه کمرنگ شود، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت است.

وی در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی تلاش های فراوانی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی انجام داده است، عنوان کرد: تلاش های دشمنان اسلام و کشور همواره با رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین با روحیه جهادی و حضور همه جانبه مردم در عرصه های مختلف کشور خنثی و بی اثر شده است.

قاسم سلیمانی دشتکی گفت: کنگره ها و یادواره ها نقش مهمی در معرفی ایثارگری رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد و نسل امروز جامعه را با این ایثارگری و فداکاری ها آشنا می کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =