صبح دیروز فرمانده ی نیروی انتظامی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارتقای احساس امنیت اجتماعی شهر کرمان که به عنوان هدف نیروی انتظامی می باشد، در حوزه ی فرماندهی نیروی انتظامی با مساعدت پلیس های تخصصی طرح چهار روزه ای از 22 شهریور آغاز و در شهر کرمان اجرا شد.

رضا بنی اسدی با اظهار رضایت از دستاوردهای این طرح در ایجاد احساس امنیت به برخی از آن ها اشاره کرد:کشف مقادیر زیادی تریاک در شهر کرمان،دستگیری 76 نفر سارق و 116 متهم دیگر،کشف 148 گونه سرقت در این چند روز ،435 مورد توقیف موتور سیکلت و 65 دستگاه خودروی متخلف ،3 مورد کشف قتل و 4 نفر عامل قتل در شهر کرمان، دستگیری 20 نفراز اراذل اوباش. 

وی همچنین به اقدامات انجام شده در شهرستان های کرمان هم اشاره کرد: کشف 3 مورد قتل در شهرهای جنوبی و دستگیری 7 نفر قاتل و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر در آن حوزه، کشف 4کیلو هروئین و 1 کیلو شیشه توسط ایست بازرسی منوجان، دستگیری یک شرور مسلح در منطقه ی چهار شاهی به سمت میناب در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر و کشف 200 کیلو تریاک از وی

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با بیان آزار دهنده بودن سرقت های خرد افزود: برای مبارزه با این امرهدف گزاری هایی صورت گرفته است و از طریق افزایش گشت نامحسوس و شناسایی خریداران اموال مسروقه با این امر مبارزه می کنیم.

سرهنگ رضا بنی اسدی گفت: بنا به نزدیک بودن زمان بازگشایی مدارس و اینکه 50 درصد جرایم استان کرمان مربوط به مرکز استان یعنی شهر کرمان می باشد تمرکز ما برای اجرای این طرح روی شهر کرمان می باشد ولی بنا به ضرورت در شهرستان های تابع نیز اجرا خواهد شد.

رضا بنی اسدی در پاسخ به سوالات خبرنگار خبرآنلاین مبنی بر اینکه میزان ارتکاب جرایم خشن در کدام منطقه از استان کرمان بیش از سایر نقاط است پاسخ داد: این جرایم در جنوب و شرق استان زیاد می باشند.

همچنین در پاسخ به این سوال که ساز و کار نیروی انتظامی در رفع مشکلات ناشی از حضور افاغنه و اخیرا پاکستانی ها که بدون شناسنامه در کرمان مشغول به کار و زندگی هستند چیست گفت: ناملایمات در کشورهای همسایه به خصوص افغانستان سبب شده است عده ی زیادی از افاغنه به ناچار به کشور و شهر ما سرازیر شوند. نیروی انتظامی همه ی توان خود را برای کنترل این مسئله به کار گرفته است و همه روزه دستگیرَی های قابل توجهی از این قشر داریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458370

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =