با 80 درصد پیشرفت فیزیکی/ تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس به ایستگاه پایانی نزدیک می شود

معاون فنی عمرانی شهرداری کرج به پیشرفت بالای تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس واقع در میدان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: عملیات متعدد تکمیلی در این تقاطع در حال اجراست تا برای افتتاح طرح در اوایل آبان ماه مهیا شویم.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی اصغر کمالی زاده مسیر احداث تقاطع مذکور را بین بلوار امام (ره) با بلوار سرداران شهید عنوان کرد و گفت: احداث طرح تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) از بهمن ماه سال 93 آغاز شد و طبق قرارداد باید تا بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با همت پیمانکار و حمایت های شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج، این طرح چند ماه زودتر از موعد افتتاح خواهد شد، اذعان داشت: درصد تقریبی پیشرفت فیزیکی پروژه تا اواسط شهریور ماه 80 درصد بوده است که اگر فعالیت ها با مشکلی مواجه نشود، طرح به زودی زیر بار ترافیک رفته و شهروندان می توانند از این معبر برای کاهش زمان در سفرهای درون شهری استفاده کنند.

کمالیزاده به اعتبارات صرف شده در این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: قرارداد طرح تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس به مبلغ تقریبی 250 میلیون بوده است و تاکنون عملیات مختلفی از جمله قیرگونی عرشه پل، عملیات انحراف ترافیک ضلع شرقی پل سرداران، خاکبرداری زیر عرشه پل و اجرای دوربرگردان غرب به غرب و نیز اجرای آسفالت رگلاژ عرشه پل روی این تقاطع انجام گرفته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =