علی کفاشیان از بانک مرکزی حقوقی قابل توجه می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفت و گویی با رضا رشیدپور انجام داده است. این گفت و گو در سایت نود منتشر شده كه در بخشی از آن رشیدپور درباره مسائل مالی از كفاشیان سوال پرسیده است. او پرسیده كه از تلورانس هزار میلیاردی فوتبال، 100 میلیاردش از آن فدراسیون است و كفاشیان هم سهم زیادی در آن دارد كه رئیس فدراسیون در پاسخ گفته است: «اتفاقا این اشتباه را فامیل های ما هم می کردند. یک بار دایی من به من گفت تو از فدراسیون خیلی پول می گیری گفتم من از فدراسیون حقوق نمی گیرم گفت دروغ می گویی.»
رشیدپور پرسیده اگر از فدراسیون حقوق نمی گیری، درآمدت از كجاست كه كفاشیان جواب داد: «در بانک مرکزی شاغل بودم و الان هم همان حقوق را می گیرم.چیزی حدود ماهیانه ۸ میلیون تومان.» كفاشیان در پاسخ به این سوال كه مدركش چیست كه ماهیانه 8 میلیون تومان حقوق می گیرد؟ گفت: «من سالیان سال مدیر کل ارزی بانک مرکزی بودم. لیسانس من کارشناسی حقوق اقتصاد بوده از دانشگاه شهید بهشتی قبل از انقلاب. فوق لیسانس خود را هم از یکی از دانشگاه های بین المللی هلند در تجارت بین الملل گرفتم.»

البته علی كفاشیان این حقوق قابل توجه را مدیون سمت خوبی است كه در طول دوران حضورش در بانك مركزی داشت. او در تمام طول جنگ تا اواخر دهه 70 یكی از 3 معاون اصلی بانك مركزی بوده است. در حال حاضر هم بخش عمده ای از دارایی 5 میلیاردی او برمی گردد به منزلش و باید به این نكته هم اشاره كرد كه حتی مخالفان كفاشیان هم همیشه گفته اند كه او از نظر مالی آدم سلامتی است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    116 6
    الان ساده ترین مدیرکل ادارات دولتی هم از 8 میلیون بیشتر می گیرند. این بنده خدا داره کم می گیره پس.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    5 8
    داداش من فقط 10میلیون وام می خواست تازه نامزد هم داره ده تا بانک رفتیم بهمون ندادن خودتون فضاوت کنید