نامه نیوز نوشت: در حالی که محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان محوریت شورای فقها را مردود اعلام کرد اما سید رضا تقوی، قائم مقام جامعه روحانیت مبارز بر نقش این شورا تاکید دوباره‌ای داشت تا پرده از اختلافی جدید در میان اصولگرایان برداشته باشد.

 

 قائم مقام جامعه روحانيت مبارز از ديدار و رايزني احزاب و شخصيت‌هاي اصولگرا با آيات يزدي، مصباح و موحدي‌كرماني براي نظارت و رهبري فعاليت‌هاي انتخاباتي اصولگرايان خبر داد.

 سيد رضا تقوي با اشاره به ادامه روند وحدت در ميان جريان‌هاي اصولگرا، اظهار داشت: يكي از زمان‌هايي كه موضوع وحدت نيروهاي ولايي، انقلابي و ارزشي بر سر زبان‌ها مي‌افتد و تلاش‌ها گسترده‌تر مي‌شود، زمان انتخابات است. اين وضعيت را در انتخابات رياست‌جمهوري، مجلس شوراي اسلامي، شوراهاي اسلامي شهر و مجلس خبرگان رهبري شاهد بوديم.

حجت‌الاسلام تقوي درباره محوريت قرار گرفتن شوراي فقها در جريان اصولگرايي، اظهار كرد: از خواسته‌هاي عمومي نيروهاي اصولگرا و ولايي هميشه اين موضوع بوده كه روحانيون در اين جريان تاثيرگذار باشند و امروز هم براين خواسته اصرار دارند كه به نوعي فعاليت‌هاي خود را زيرنظر روحانيت انقلابي و چهره‌هاي شاخص و مورد اعتماد رهبري نظام دنبال كنند. به همين منظور چهره‌ها و احزاب اصولگرا با شخصيت‌هاي روحاني و روساي جامعتين مانند آيت‌الله يزدي، آيت‌الله موحدي‌كرماني و آيت‌الله مصباح‌يزدي ديدارها و رايزني‌هايي داشته‌اند و از اين بزرگواران درخواست رهنمود كردند. آيات عظام يزدي، مصباح‌يزدي و موحدي‌كرماني نيز به تناسب نيازهاي زمان و شرايط اجتماعي و سياسي روزانه مطالب لازم را به چهره‌ها و احزاب اصولگرا گفته‌اند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    1 1
    راست میگه. الان مردم توی تاکسی و مترو و... میگن که خواهان تشکیل شورای فقها بین اصولگرایان هستیم