مهر نوشت ،معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از طرح های دانشگاه علوم پزشکی در چهارمحال وبختیاری این است که آرد را با ویتامین غنی سازی کند.

رضا محمدی  با اشاره به اینکه یکی از طرح های دانشگاه علوم پزشکی در چهارمحال و بختیاری این است که آرد مصرفی استان را با ویتامین غنی سازی کند، اظهار داشت: این طرح از سال آینده در استان اجرا می شود.

وی گفت: هم اکنون آرد چهارمحال و بختیاری با آهن و اسید فولیک غنی سازی می شود که چندین سال است این طرح شروع شده و این غنی سازی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه نتایج مثبت غنی سازی آرد درطولانی مدت مشخص می شود، اما دستاوردهای خوبی از اجرای این طرح تاکنون به دست آورده ایم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه نظارت ها بر کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی به صورت دقیق انجام می شود، عنوان کرد: از کارخانه ها و کارگاه های تولید مواد غذایی حدود ۴۱۰ مورد بازدید انجام شده است.

محمدی ادامه داد: این بازدیدها توسط کارشناسان برجسته انجام می شود و مراحل تولید مواد غذایی به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تولید مواد غذایی با کیفیت باید یکی از اهداف اصلی کارخانه ها و کارگاه های مواد غذایی باشد و با کارخانه ها و کارگاه هایی که در این مسیر کوتاهی بکنند و موارد بهداشتی را رعایت نکنند، برخوردی جدی صورت می گیرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =