۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

دو خانواده در شهرستان ابهر استان زنجان که به علت وقوع یک تصادف خسارتی با همدیگر درگیر شده بودند منجر به قتل فردی 35 ساله شد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ برزو مهديخاني فرمانده انتظامي شهرستان ابهر در باره اين خبر گفت: شب گذشته ماموران كلانتري 15 صائين قلعه از يك مورد درگيري در روستاي عميد آباد مطلع و به محل اعزام شدند.
اين مقام انتظامي گفت : ماموران با حضور در محل دريافتند 6 نفر از دو خانواده در اين روستا درگير و هر6 نفر مجروح و به مركز درماني اعزام شده اند. فرمانده انتظامي شهرستان ابهر خاطر نشان كرد: متاسفانه در اثر اين درگيري فردي 35 ساله به نام " د - م " بر اثر شدت شدت جراحات وارده فوت كرد. مهديخاني با اعلام اينكه در اين ارتباط سه نفر دستگير شدند خاطر نشان كرد: متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته اعلام كردند برادرمقتول با موتورسيكلت با خودرو پژو آنان تصادف خسارتي داشته است و مقرر شده بود جهت جبران و پرداخت خسارت با همديگر ملاقات كنند كه منجر به درگيري شد. فرمانده انتظامي شهرستان ابهر با اعلام اينكه وقوع تصادف امري اجتناب ناپذير است از شهروندان خواست ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در وقوع حوادث رانندگي خونسردي خود را حفظ و مطابق قانون رفتار نمايند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    15 4
    سلام افراد دستگیر شده چند فقره شرارت مزاحمت به نوامیس قمه کشی در پرونده خود دارند امیدوارم اشد مجازات برای ایشان در نظر گرفته شود تا جامعه از لوس وجود ایشان پاک شود با تشکر