استقلال در بازی عقب افتاده هفته پنجم، با نتیجه دو بر یک نفت تهران را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی عقب افتاده هفته پنجم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این مسابقه استقلالی ها با 12 امتیاز به مصاف نفتی می رفتند که اقتدار فصل گذشته را نداشت. نفتی ها به خاطر از دست دادن بازیکنان کلیدی فصل گذشته و مهم تر از آن، مشکلات مالی زیاد در این فصل، نتوانسته اند لیگ برتر را خوب شروع کنند.
نفت که در کنار فولاد تنها تیم های بدون برد لیگ برتر هستند، در این مسابقه توانست در نیمه اول عملکرد خوبی داشته باشد. شاگردان منصوریان نیمه اول را مقابل تیمی که به فکر صدرنشینی است، با تساوی بدون گل به پایان برسانند. اما در نیمه دوم استقلال خیلی زود به گل رسید.
استقلالی ها در دقیقه 51 توسط میلاد فخرالدینی به گل اول رسیدند و گل دوم را هم در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. زننده این گل امید ابراهیمی بود. نفت بعد از اینکه دو گل خورد، انگیزه اش را از دست نداد و با انجام حملاتی روی دروازه استقلال، توانست یکی از گل های خورده را در دقیقه 65 توسط آلویز نانگ جبران کند.
نفتی ها کار را به جایی رساندند که فقط یک گل برای گرفتن امتیاز از استقلال احتیاج داشتند. با به ثمر رسیدن گل نفت، استقلال هم دفاعی تر شد تا سه امتیاز را به هر قیمتی که شده کسب کند و به صدر جدول برود. نفت هم در این میان حملاتی روی دروازه استقلالی ها انجام می داد و گاها دروازه این تیم را تهدید می کرد.

اما حملات نفت بی نتیجه بود و با وجود 4 دقیقه وقت تلف شده ، این تیم نتوانست دروازه استقلالی ها را برای بار دوم باز کند. داور سوت پایان مسابقه را زد و استقلال تهران برنده این مسابقه شد. با این برد، امتیازهای استقلال به عدد 15 رسید و شاگردان مظلومی صدرنشین جدول شدند. نفت هم با همان 3 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =