ایسنا نوشت: معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت‌های متخلف تولید آب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند و تاکید کرد: این شرکت به دلیل عدم توجه به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است.

 رسول دیناروند در خصوص تخلف شرکت آب معدنی دماوند که منجر به صدور حکم قضایی و پلمپ این شرکت شد، گفت: علی رغم اینکه شرکت تخلفش را پذیرفته بود و باید تولید و توزیع تا رفع نقایص متوقف می‌شد، متاسفانه علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و عدم فعالیت، شرکت آب معدنی دماوند به تخلف خود ادامه داد و اقدام به توزیع محصولات غیر سالم خود در بازار کرده است.

دیناروند تاکید کرد: تخلف دیگر این شرکت علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و جلوگیری از تولید و توزیع مجدد محصول در بازار، توزیع آب معدنی‌ها با تاریخ تولید قدیمی و قبل از دستور پلمپ در بازار بوده که هم اکنون با توجه به دو تخلف مهم صورت گرفته دستگاه‌ها قضایی نیز حکم صادر کرده و شرکت تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علت دستور پلمپ شرکت آب معدنی آلودگی میکروبی بوده، تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‌های سازمان غذا و دارو و پس از اعلام عمومی در خصوص تخلف تعدادی از شرکت‌های آب معدنی به شرکت آب معدنی دماوند نیز دستور توقف تولید و پلمپ داده شد که متاسفانه در بازدید مجدد بازرسان سازمان برای کسب اطمینان خاطر از عدم تولید و توزیع تا رفع نقایص و برطرف کردن آلودگی میکروبی متوجه شدیم شرکت به تولید محصول و تخلف دیگری در تغییر تاریخ تولید آب معدنی‌ها دست زده است.

وی گفت: هم اکنون شرکت آب معدنی دماوند به دلیل تخلفات پیاپی با حکم قضایی مجدد پلمپ و تولیدش متوقف شده و تحت پیگرد قانونی است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    27 0
    شما اگه همون اول این موضوع رو رسانه ای میکردید اون شرکت بیجا میکرد که پلمپ رو بشکنه چون دیگه خریدار نداشت
  • بی نام A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    25 0
    چه عجب بالاخره اسم یک شرکت رو اعلام کردند
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    19 0
    چرا همون موقع اسامی رو اعلام نمیکنید،؟
    • چوپان A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      7 0
      سلام یادتون باشه این همون پاب معدنی هست که چند سال پیش صادر شد به افغانستان برای استفاده سرباز های امریکایی ولی امریکا قبل مصرف آزمایش میکنه و میگه اینا سرطان زاست و همه رو برگشت میزنه الان اینجا تازه فهمیدن دماوند الودست...
  • سعدى A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    7 0
    هفته گذشته درتلويزيون شبكه تهران آقاى پيمان فروهر دبيرانجمن آب معدنى كشوراعلام كردكه بيست ودو واحدتوليدآب معدنى دركشورآب آلوده تحويل مردم ميدهندامامردم نگران نباشندچون اولاًبرندمعروفى دربين آنهانيست ثانياًزيادخطرى براى مردم ندارداگركوتاه مدت مصرف كنندشمارابه خدااستدلال راببينيداولاًكه برندمعروف دماونددرميان آنهابودثانياًطبق فرمايشات ايشان دربلندمدت مصرف كننده رادچارمشكل ميكننداين مسؤلين مانندجناب فروهرآياشبهاباوجدان آسوده به خواب ميروند؟ آقاى فروهريادتان ميايدمجرى برنامه چقدرشماراتحت پرسش وفشارگذاشت تاراضى شديدبگوئيدشايديك نام معروف هم درميان متخلفين باشدآيا اين رسم اطلاع رسانى است آيامردم نبايددرجريان مشكلات بيمارى زائيكه هرروزه مصرف آب به آنهامنتقل ميكندقرارگيرند؟ باباگلى بجمالتان
  • به رنگ ارغوان A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    12 0
    این کالا مهر استاندارد ایران و پروانه بهداشت داره من و خانوادم خیلی وقته داریم آب دماوند مصرف میکنم به پشیسوانه همین آرم استاندارد و پروانه وزارت بهداشت الان کی باید پاسخگوی من باشه واقعا؟
  • مهسا IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    1 0
    چقدر بی رحمید آخه من به بچه دو ساله م از این آب می دادم .