هوآوی نوت5می‌سازد/ تصویر لورفته لومیا550 /تقلید سامسونگ از برنامه لیزینگ اپل/«مایکروسافت بند» خمیده

کمپانی چینی هوآوی در حال ساخت گوشی مشابه نوت5 سامسونگ است.

 

به گزارش خبرآنلاین، با فناوری Palm Rejection کاربر می‌تواند در یک دست قلم دیجیتال را بگیرد و با دست دیگر صفحه نمایشگر را بدون اینکه چیزی لمس شود، نگه دارد. هوآوی می‌خواهد گوشی مشابه نوت5 اما با قلمی متفاوت عرضه کند. فبلت ها 35 درصد فروش بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده و هوآوی می‌خواهد از این بازار عقب نماند.

از سوی دیگر سامسونگ اعلام کرده می‌خواهد برنامه‌ای مشابه برنامه لیزینگ آیفون را برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ راه‌اندازی کند. در لیزینگ اپل کاربر با پرداخت ماهیانه 35 دلار می‌تواند هرسال گوشی جدید دریافت کند.

اما مایکروسافت که 6 اکتبر برنامه رونمایی از گوشی‌های هوشمند خود را دارد ظاهراً قصد عرضه گوشی لومیا 550 را نیز در کنار مدل 950 دارد. فروشنده سوئیسی با لو دادن مشخصات فنی 550 آن را دارای نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل می‌داند که 8 گیگ حافظه داخلی با سی پی یوی 1.1 گیگاهرتزی کورتکس A7 دارد. 1 گیگ رم (حافظه موقت) ، دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی ، باطری 1905 میلی‌آمپری و اتصالات LTE از دیگر ویژگی‌های آن است.

روز ششم همچنین نسل دوم «مایکروسافت بند» نیز رونمایی می‌شود که ظاهراً نمایشگری خمیده دارد. این محصول مایکروسافت در مجموعه فناوری‌های پوشیدنی برای تناسب‌اندام و سلامت کاربر طراحی‌شده است.

لومیا 550 (تصویر زیر)

 

مایکروسافت بند با نمایشگر خمیده (تصویر زیر)

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    30 33
    دم هوآوی گرم. یکی پیدا شده زده رو دست دزدی های سامسونگ شده شاه دزد تا به کره ای ها بگه دست روی دست بسیار است. تو از اپل کپی می کنی منم از روی تو. خخخخخخخخخخخخخخ
  • داود A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    23 32
    با خرید گوشیهای هوآوی پولتان را دور نریزید.
  • طرفدار A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    4 8
    امیدواریم که مایکروسافت توی 950 دیگه سوتی نده 930 ش که افتضاح بود
  • peyman A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    0 3
    بلک بری امتحان کنید پشیمون نمیشید