تاکید مدیرکل میراث فرهنگی گیلان بر اتمام پروژه های مرمتی بقاع و مساجد

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان: با توجه به نزدیک بودن ایام محرم و صفر پروژه های مرمتی بقاع و مساجد تسریع یابد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ جلسه شورای اداری با حضور مدیرکل،معاونین و کارشناسان این اداره کل برگزار شد.

در این نشست رضا علیزاده با اشاره به در پیش داشتن هفته گردشگری، این ایام را فرصت خوبی برای انعکاس فعالیت های انجام شده از سوی این اداره کل خواند و اظهار داشت: تنویر افکار عمومی ، ترسیم فضای کاری آینده و معرفی قابلیت های گیلان در سه حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این هفته بصورت ویژه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رونق اقتصادی گیلان با حضور مستمر و اثرگذار بخش خصوصی محقق می شود، خواستار تعامل با سرمایه گذاران در اجرای ویژه برنامه های هفته گردشگری شد.

این مسئول بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع تاکید نمود و افزود: تسریع روند فعالیت های در دست اقدام تسریع گردد.

علیزاده خواستار گزارش دهی مستمر و ماهانه از سوی واحدهای مختلف اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان شد و اذعان نمود: میزان رشد پروژه ها بصورت دقیق مشخص گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان تصریح نمود: با توجه به نزدیک بودن ایام محرم و صفر پروژه های مرمتی بقاع و مساجد تسریع یابد.

وی همچنین پیگیری مصوبات سفر هیات دولت را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول با مهم قلمداد کردن پروژه های میراثی و حساسیت های موجود در این باب بیان داشت: در مکاتبات اداری و روند پاسخگویی به قوانین و آیین نامه های اجرایی استناد گردد.

علیزاده؛ پایبندی پرسنل به نظم و حفظ شآنیت سازمانی را یک الزام خواند و افزود: حضور به موقع و مستمر ، رعایت عفاف و حجاب و نیز توجه به چارچوب ها برای حضور در شبکه های اجتماعی با حساسیت بیشتری اجرایی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در به پایان موفقیت هنرمندان استان در جشنواره های اخیر کشوری اشاره نمود و یادآور شد: مشکلات و موانع احتمالی هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی با حساسیت بیشتری از سوی کارشناسان این اداره کل مرتفع گردد تا آسودگی خاطر و امنیت شغلی را برای شاغلین در این حرفه را فراهم نمایند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =