معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج از برگزاری دومین دوره آموزشی در حوزه هنرهای شهری خبر داد و گفت: این دوره با حضور مسئولان زیباسازی مناطق 12 گانه کرج برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،حامد احسانی نژاد با اشاره به اینکه دوره های آموزشی به منظور ارتقاء سطح آگاهی مسئولان در زمینه های مختلف زیباسازی شهری برگزار می شود، اظهار داشت: زیباسازی میادین، فلکه ها و آثار حجیم، موضوع مورد بحث این دوره آموزشی بود.
این مسئول شناسایی گونه های فضاهای شهری را از جمله موارد مطرح شده در جلسه مذکور نام برد و افزود: با تحقق این مهم آراستن فضاهای عمومی شهر تسهیل شده و شهر به سمت ایده های نوین پیش خواهد رفت.
وی با بیان اینکه تحول گونه های فضاهای عمومی شهر تغییر قابل ملاحظه ای در ساختار نوین شهر پدید می آورد، عنوان کرد: استمرار در برگزاری جلسه های فوق نقش بسزایی در ایجاد شهری ایده آل دارد و این اقدام در دستور کار سازمان زیباسازی قرار گرفته است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج با تاکید بر حرکت به سوی پیاده مداری و گسترش فضاها و معابر برای عبور افراد پیاده اعلام کرد: این اقدام موجب ارتقاء کیفیت فضاهای شهر در زمینه زیبایی های بصری می شود.
احسانی نژاد همچنین به اهمیت شناخت عناصر و اجزاء شهر اشاره و بیان کرد: استفاده از هنر و خلاقیت در ساماندهی منظهر شهری در صورتی تاثیر گذار است که شناخت کاملی روی عناصر و اجزاء شهر وجود داشته باشد.
این مسئول در ادامه سخنان خود تغییر ساختار زیبایی بصری شهر و تبدیل آن به شهری ایده آل را از دغدغه های مهم سازمان ذکر و عنوان کرد: در این راستا برنامه هایی در دست اقدام است که در آینده ای نزدیک در عملکرد سازمان زیباسازی مشاهده خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =