جهانگیرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی :  همه مشکلات کشور به تحریم ها ربط ندارد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه مشکلات کشور به تحریم ها ربط ندارد لذا جدیت، کار و تلاش لازمه حل بسیاری از مشکلات است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، جواد جهانگيرزاده در جمع فعالان و پيشكسوتان صنعت چاپ و تبليغات آذربایجان غربی با اشاره به رتبه اين استان در صنعت چاپ كشور اظهار كرد: استان آذربايجان غربي با توجه به اينكه در مقطعي رتبه سوم كشور را در صنعت چاپ به خود اختصاص داده بود اما در حال حاضر به رتبه چهارم تنزل پيدا كرده است.

وي افزود: در حالي كه اين صنعت به عنوان يك فرصت و نعمت براي آينده توسعه سياسي و فرهنگي استان محسوب مي شود.

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه استان آذربايجان غربي مملو از حضور اقليت هاي مذهبي و قومي مختلفي است گفت: يكي از نكات امنيت بخش و آرامش بخش در اين خصوص توسعه فرهنگي است و صنعت تبليغات و چاپ نيز مي تواند در اين زمينه نقش مهمي داشته باشد.

وي از جهش و توسعه فوق العاده اي در ده سال آينده جمهوري اسلامي ايران خبر داد و گفت: اين جهش و توسعه در تمامي حوزه هاي توليد و صنعت و ساير بخش ها اتفاق خواهد افتاد.

جهانگيرزاده تصريح كرد: ما بايد منتظر اتفاق عظيم باشيم و اين اتفاق جديد نيز به دست نسل جديد رخ خواهد داد يعني اين اتفاق عظيم تفكر و اهتمام جديد مي طلبد.

وي گفت: امر توافق، توسعه اقتصادي و باز شدن گره تحريم هاي ستم كارانه وضعيت كشور را مطلوب خواهد كرد، البته همه مشكلات به تحريم ها ربط ندارد و لذا جديت، كار و تلاش لازمه حل بسياري از مشكلات است.

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي درباره مشكلات ماليات صنعت چاپ نيز اظهار كرد: من مشكلات موجود در اين زمينه را پيگيري خواهم كرد چراكه نبايستي صنعتي به دليل اخذ ماليات بيشتر متوقف شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =