همایش بینالمللی «فلسفه رسانه» اردیبهشت ماه 89 توسط گروه مطالعات رسانه پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تهران برگزار خواهد شد.
این همایش در دو محور «فلسفه رسانه» و «فلسفه رسانه، دین و مطالعات فرهنگی» برگزار می شود.
بخش «فلسفه رسانه»با زیر شاخههای ماهیت معنا و فلسفه نظری و عملی رسانه، هرمنوتیک رسانهای، تکنولوژی و رسانههای جمعی، تکنولوژی و متافیزیک، مبانی هستیشناختی و معرفتشناختی فلسفههای عملی و نظری رسانه، اصل موجبیت تکنولوژی و جبرگرایی رسانهای و گراماتولوژی رسانهای و بخش «فلسفه رسانه، دین و مطالعات فرهنگی» با زیر شاخههای رسانهها و عصر دیجیتال، نسبت دین و نظریههای رسانه، رسانه، معنویت و شریعت، مطالعات فرهنگی و صنعت فرهنگ، مبانی فلسفی وسایل ارتباط جمعی، مطالعات دینی و تاثیرات آن بر رسانه، اخلاق تکنولوژی و رسانههای مدرن برگزار خواهد شد.
استادان، دانشجویان و علاقهمندان میتوانند مقالات خود را تا پایان فروردین ماه به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، خیابان ایران شناسی (64 غربی)، اتاق 212 و یا به پست الکترونیکی mail@ philosopy-of-media.ir ارسال کنند.
نظر شما