ایسنا نوشت: درپی فاجعه‌ مصیبت‌بار منا که در آن جمع کثیری از میهمانان الهی جان خود را از دست دادند حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با صدور پیامی این حادثه‌ اندوهبار را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران، به خصوص به خانواده های داغدار تسلیت گفت.

متن پیام یادگار حضرت امام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا النساء : 100

حادثه تلخ و دردناک منا که به کشته شدن جمع زیادی از لبیک گویان و محرمان حرم امن الهی و هموطنان عزیز و با ایمانمان منجر شد، قلب همگان را به درد آورد. بی شک ناتوانی و بی تدبیری آل سعود و عمال بی کفایت ایشان از زمره اموری است که در این فاجعه به خوبی نمایان گردیده است و یک بار دیگر سخن امام عظیم الشأنمان را درباره حاکمان حجاز به همه یادآور می شود. تردیدی نیست که هماهنگی دولت های اسلامی در این مورد می تواند پرده از بسیاری از حقایق بردارد و آینده را از وقوع چنین حوادث تلخی مصون سازد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران، به خصوص به خانواده های داغداری که در آرزوی بازگشت عزیزانشان لحظه شماری می کردند، از خدای متعال علو درجات جانباختگان را مسئلت می نمایم.

سید حسن خمینی

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    16 3
    خدا گفته من از مكه محافظت ميكنم شايد حكمتى در اين كارها باشه
    • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
      0 0
      معجزه قراره یشه