مراسم عید قربان با حضور 1500مدددجو/ قربانی 650 رأس گوسفند

با حضور مدیرکل بهزیستی و 1500 نفر از مددجویان تحت پوشش، جشن بزرگ عید قربان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ؛ علیرضا ایزدپور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان، رزمندگان، و جانبازان گفت: برای دومین سال و با مشارکت خیرین سطح استان چنین مراسم با شکوهی در شهر امیریه برگزار شده است.
وی به توزیع گوشتهای قربانی میان نیازمندان سطح استان اشاره کرد و افزود: با کمک و همراهی کمیته امداد، بهزیستی و خیرین در روز عید قربان، 650 رأس گوسفند، 2 رأس گاو، و 2 نفر شتر قربانی شده اند.
مدیرکل بهزیستی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم امانت دار خوبی برای مردم استان بوده و نیت خیرین را به خوبی انجام دهیم.
در ادامه؛ معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد کشور، پیروزی حق بر باطل و بیرون راندن دشمن زبون و گردنکش از خاک مقدس میهن اسلامی را مدیون تجلی مبارزه با نفس اماره و خون شهیدان عنوان کرد.
مصطفی خاکسار، قربانی هواهای نفسانی را بزرگترین درسی دانست که شهدا به ما آموختند.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی شهر امیریه، مدیحه سرایی و اجرای برنامه های شاد برای کودکان، اهداء جوایز به دانش آموزان برتر مددجوی کمیته امداد، تقدیر از خیرین، و اطعام همه مددجویان، از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
گفتنی است؛ این مراسم با حضور انتظاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، خاکسار معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد کشور، رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین نهادها و ادارات شهرستان دامغان، و 1500 نفر مددجویان و خانواده هایشان در سالن امام خمینی شهر امیریه برگزار گردید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =