رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از 15 شهریور ماه تا به امروز 4 هزار برگ جریمه از طریق الکترونیکی برای رانندگانی که به صورت غیر مجاز وارد محدوده طرح زوج و فرد شدند صادر شده است.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" حسين غلامي" در خصوص نتيجه اجراي طرح ثبت الكترونيكي جريمه ورود به طرح زوج و فرد از زمان اجراي رسمي آن تا به امروز به خبرنگار ما گفت: همكاري شهرداري اصفهان 25 دوربين پلاك‌خوان در محدوده طرح زوج و فرد نصب شده و از 15 شهريورماه تخلفات ورود غيرمجاز خودروها به اين محدوده به صورت الكترونيك ثبت و جريمه ها به در منازل آنها ارسال مي شود.

وي جريمه ورود به طرح زوج و فرد را 200 هزار ريال عنوان كرد و اظهار داشت: رانندگان مي توانند با ارسال پيامك شماره VIN خودروي خود به شماره 1101202020 از ميزان جرايم راننندگي خود مطلع شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با موفق توصيف كردن طرح مذكور در كاهش بار ترافيك هسته مركزي شهر و همچنين كاهش آلودگي هوا گفت: خوشبختانه با اطلاع رساني خوب رسانه ها و دقت و توجه رانندگان شاهد كاهش حجم ترافيك در اين روزها نسبت به مدت مشابه سال قبل هستيم.

اين مقام مسئول با اشاره به قاطعيت و جديت پليس براي برخورد با رانندگان متخلف اظهار داشت: 15 شهريورماه تا كنون تعداد 4000 برگه جريمه طرح زوج و فرد، تعداد 3000 برگه جريمه عبور از چراغ قرمز و تعداد 7000 برگه جريمه سرعت غير مجاز صادر شده است.

سرهنگ غلامي ثبت الكترونيكي تخلفات و جرايم رانندگي را گامي بسيار مهم در توسعه انضباط شهري عنوان كرد و با تقدير از زحمات و تلاش هاي شهرداري اصفهان در اين زمينه گفت: در حال حاضر 65 دستگاه دوربين پلاك خوان در بزرگراه ها و معابر اصلي شهر اصفهان وجود دارد كه به صورت لحظه اي تخلفات رانندگان را ثبت مي كنند.

وي جريمه مربوطه به عبور از چراغ قرمز را يك ميليون ريال ،سرعت غير مجاز 500هزار الي يك ميليون ريال مي‌باشد عنوان كرد و افزود: علاوه بر اين براي خودروهايي كه روي خط‌كشي عابر پياده توقف و به حقوق شهروندان تجاوز نمايند توسط دوربين‌هاي الكترونيكي سطح شهر 200 هزار ريال جريمه ثبت مي‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    1 0
    حداقل جریمه که میشیم یه پیامی چیزی بدید بابا من 260000تومن جریمه طرح زوج و فرد شدم هی 20نومن 20 تومن جریمه کرده بعد یک ماه که میرفتم سر کار فهمیدم هی روزای فرد صبح و عصر میزده وقتی جریمه رو پرداخت کردم یه پیامک اومده فلان روز فلان جا جریمه شدی از کلی جریمه یدونشو اونم بعد پرداخت گفت بهمم مسخرست واقعن ما که اونجا کار میکنیم باید چیکار کنیم آخه ؟؟؟؟؟؟