به گزارش تسنیم رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل بی‌تدبیری مسئولان مربوطه امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوانان در اصفهان برگزار نمی‌شود و بخش نوجوان به‌صورت آزمایشی در همدان برگزار می‌شود.

اصغر آذربایجانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انتقال برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان به شهر همدان اظهار داشت: به دلیل بی‌تدبیری مسئولان مربوطه امسال جشنواره فیلم کودک و نوجوانان در اصفهان برگزار نمی‌شود و بخش نوجوان به‌صورت آزمایشی در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: بنابراین با توجه به تفاهم‌نامه‌های بین شهرداری اصفهان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره امسال به عنوان سال آخر تفاهم‌نامه باید در اصفهان برگزار می‌شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: با توجه به توافقاتی که در جلسات ماه‌های گذشته بین سازمان سینمایی و شهرداری اصفهان انجام شده است متأسفانه سازمان سینمایی بدون توجه به این موارد اقدام به تفکیک این جشنواره کرده است.

وی با اشاره به تخصیص بودجه این جشنواره خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان باید نقشه  راه و چشم‌اندازی مشخص برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سال‌های آینده داشته باشد و با ایجاد ردیف بودجه‌ای مشخص مصوبه‌ای را برای تخصیص بودجه جشنواره کودک و نوجوان در بودجه سال 95 به شورای شهر ارائه دهد.

آذربایجانی با اشاره به برگزاری دعای عرفه تصریح کرد: از مساجد و اماکنی که در این روز بانظم و زیبایی خاصی سعی در برگزاری دعای عرفه داشته‌اند تشکر و قدردانی داریم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =