کتابخانه هایی برای جوانترین شهرستان کشور/ خیرین در ایرانشهر کتابخانه می سازند

یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم بارها درخواست کرده است موضوع ساختن کتابخانه در جوانترین شهرستان کشور یعنی ایرانشهر مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گفته اند بحث ساخت و ساز کتابخانه در ایرانشهر مورد بررسی قرار گیرد. آنها ابراز کرده اند باید در این شهرستان کتابخانه های عمومی بیشتری ساخته شود.
در این رابطه با رئیس دفتر مدیرکل امور کتابخانه های استان سیستان و بلوچستان گفتگو کردیم. این مقام مسئول در این باره گفت: در شهرستان ایرانشهر کتابخانه های متعددی وجود دارد و حتی خیرین هم اقدام به ساخت کتابخانه عمومی کرده اند.
او با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی و اداره کتابخانه های شهرستان ایرانشهر در پارک مرکزی شهر (بوستان فجر) به نام کتابخانه خاتم الانبیا، سالهاست فعالیت می کند، گفت: این کتابخانه از قدیمی ترین کتابخانه های استان است و کتابهای قدیمی و نایاب زیادی در آن نگهداری می شود و بخشهای تخصصی متعددی مانند بخش کتاب کودک و نوجوان دارد.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه در بخش آزمون آباد هم کتابخانه عمومی وجود دارد، گفت: همچنین در بخش های بمپور و بزمان نیز کتابخانه های عمومی فعال وجود دارند و در روستای قاسم آباد نیز با همت خیرین، کتابخانه خوبی برای استفاده جوانان، ساخته شده و فعال است.

 

۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    1 0
    با سپاس و تشکر فراوان از پیگیریتان. مکان هایی که ایشان نامبرده اند رو واقعا نمیتوان کتابخانه عمومی نامید. کتابخانه فجر فضایی بسیار کوچک و محدود است و مکانی برای استفاده افراد وجود ندارد. با این حال تشکر فراوان از شما.