ورود مصدومان ایرانی فاجعه منا به کشور/ بیمارستان‌هایی که میزبان حجاج مجروح می شوند

مهر نوشت: سخنگوی اورژانس تهران از آغاز ماموریت اورژانس در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی برای انتقال مصدومان فاجعه منا خبر داد و گفت: از شب گذشته تا کنون 10 زائر مجروح به بیمارستان‌های مختلف منتقل شده‌اند.

حسن عباسی با اشاره به آغاز عملیات ویژه اورژانس برای انتقال مصدومان حادثه منا گفت: حدود 20 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌ اورژانس در فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره)درآماده‌باش قرار دارند و از شب گذشته تا کنون 10 مصدوم به بیمارستان‌های مختلف تهران منتقل شده‌اند.

وی افزود: ساعت 6 صبح امروز سه شنبه 7 مهرماه، تعدادی از مصدومان و بیماران با پرواز دوم به مهرآباد رسیده و فورا تحت مراقبت‌های پزشکی تکنسین‌های مجرب اورژانس تهران قرار گرفتند و همراه با اقدامات مناسب درمانی جهت ادامه درمان به بیمارستانهای مختلف منتقل شدند.

به گفته وی ، مصدومان و بیماران حادثه منا به بیمارستان شریعتی و محب تهران منتقل شدند که بر اساس نوع مصدومیت و بیماری زائران بیمارستانها برای انتقال انتخاب می شوند.

سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به اینکه تاکنون بین حجاج وارد شده به کشور موردی از کرونا مشاهده نشده است گفت: بیشتر حادثه دیدگان دچار مشکلاتی از قبیل شکستگی و آسیب دیدگی و تنگی نفس هستند.

عباسی گفت: قطعا پرواز مصدومان در دو فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد انجام می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =