بزرگ‌ترین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی در زنجان، صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی و مسولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبر آنلاین ،بزرگ‌ترین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی استان زنجان، صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی و جمعی از مسئولان استان در شهرک امیرکبیر زنجان افتتاح شد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، افتتاح و راه‌اندازی چنین مراکزی را جزو کارهای بزرگ و ارزشمند در سطح استان دانست و گفت: امیدواریم در سایر نقاط استان نیز شاهد راه‌اندازی چنین مراکزی باشیم؛ چرا که مردم با وجود این مراکز قادر خواهند بود نیازهای روزمره خود را با راحتی تهیه کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن عالمی با یادآوری اینکه راه‌اندازی چنین مراکزی فارغ از مسائل اقتصادی، باعث می‌شود که مردم با برکات این نظام آشنا شوند، اظهار کرد: به همین خاطر شرکت‌های تعاونی فعال در عرصه توزیع محصولات کشاورزی باید علاوه بر تلاش صادقانه در این عرصه، محصولات سالم را در دسترس مردم قرار دهند، لذا توزیع و عرضه محصولات سالم باید در اولویت کار این شرکت‌ها باشد تا مردم بتوانند با خیالی آسوده نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه ترویج محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی سالم وارگانیک، یکی از ضرورت‌های امروز است که باید بیش از پیش به آن توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: زمانی که مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به این مراکز مراجعه می‌کنند، انتظار دارند که شرکت‌های تعاونی علاوه بر منصف بودن در قیمت‌ها، به لحاظ کیفی نیز محصولی سالم ارایه دهند که اهتمام به این دو اصل باعث می‌شود تا اعتماد مردم به این نوع شرکت‌ها روز به روز افزایش یابد.

حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز اقدام بسیار خوبی در راستای برخورداری مردم زنجان از تولیدات بخش کشاورزی است، افزود: راه‌اندازی این مرکز می‌تواند به‌عنوان پایلوت برای سایر استان‌ها مورد توجه قرار گیرد تا مردم بتوانند با دسترسی آسان به محصولات کشاورزی، از ظرفیت‌های این بخش استفاده مطلوب ببرند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با یادآوری اینکه پروژه مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سال 91 بر زمین زده شد، اظهار کرد: این مجموعه در مساحت 1861 مترمربعی و با زیربنای یک‌هزار مترمربع احداث شده و برای بهره‌برداری آن 10 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بانکی هزینه شده است تا مردم زنجان بتوانند از خدمات این مرکز در حوزه توزیع محصولات کشاورزی، لبنی و پروتئینی منتفع شوند.

محمود نوری، استفاده از توان حداکثری شبکه تعاون روستایی را یکی از اهداف اصلی راه‌اندازی این مرکز دانست و تصریح کرد: با افتتاح این مرکز، بحث کم کردن فاصله تولید تا مصرف کاهش قابل توجهی پیدا کرده و از همه مهم‌تر واسطه‌های زائد نیز با این اقدام حذف خواهد شد که امیدواریم با مشارکت شرکت‌های تعاونی در بحث تأمین اقلام مورد نیاز این مرکز، شاهد رضایت‌مندی مردم زنجان از ظرفیتی که در این منطقه ایجاد شده است، باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =