شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح ایستگاه ۲۳ آتش‌نشانی اصفهان در منطقه شهید کشوری بیان داشت: خوشبختانه توازن میان ایجاد و استقرار ایستگاه‌های آتش‌نشانی حفظ‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره ارتباطات رسانه شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد در حاشیه مراسم روز آتش‌نشان افزود: آتش‌نشان در هر حادثه‌ای جان خود را در دست گرفته و با فداکاری در تلاش است تا امنیت جانی شهروندان را حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان توجه خاصی نسبت به حفظ جان و ایجاد امنیت برای شهروندان دارد، اظهار داشت: با توجه به این امر در حوزه‌های امنیتی فعالیت‌های خوبی صورت پذیرفته و تلاش مجموعه شهرداری بر این است با تکمیل تجهیزات و فراهم کردن امکانات موردنیاز به خدمت‌رسانی بپردازد.

شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح ایستگاه ۲۳ آتش‌نشانی اصفهان در منطقه شهید کشوری بیان داشت: خوشبختانه توازن میان ایجاد و استقرار ایستگاه‌های آتش‌نشانی حفظ‌ شده و تلاش ما بر این بوده است تا در تمام مناطق مختلف شهر به‌صورت یکنواخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی ایجاد شود.

جمالی نژاد در ادامه افزود: با توجه به اینکه منطقه شهید کشوری دارای خانه‌ها و مجتمع‌های نوساز و ساختمان‌های مرتفع است، ایستگاه ۲۳ با تجهیزات منحصربه‌فرد و مطابق با شرایط منطقه‌ای احداث و همزمان با روز آتش‌نشان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در کنار این برنامه‌ها از کتاب «آتش‌نشان» که مجموعه‌ای از خاطرات فداکاری‌های آتش‌نشانان در عرصه‌های مختلف بوده نیز رونمایی شد.

جمالی نژاد در ادامه به نردبان ۵۶ متری که در اختیار آتش‌نشانی اصفهان قرارگرفته اشاره کرد و بیان داشت: نردبان بسیار مرتفعی که اصفهان سال‌ها انتظار آن را کشیده بود، امروز در اختیار نیروهای آتش‌نشان برای خدمت‌رسانی قرار گرفت.

شهردار اصفهان در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر اینکه شهرداری در نظر دارد هر هفته یک پروژه را در شهر افتتاح کند، گفت: سعی ما بر این بوده که هر هفته از یک پروژه در اصفهان بهره‌برداری شود، اما با توجه به شرایط امروز چند طرح مختلف همزمان افتتاح شد و امید است تا با همدلی ایجادشده میان شهروندان اصفهان و خادمان آن‌ها در شهرداری بتوان در آینده نیز پروژه‌های مختلفی را بهره‌برداری کرده و در راستای توسعه شهر قدم برداشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =