وزیر اسبق راه مامور ساماندهی به پروژه های نیمه تمام شد

رئیس اتاق بازگانی ایران از انتصاب وزیر اسبق راه برای ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام عمانی خبر داده و گفته است که «کارگروه پیگیری واگذاری پروژه‌های نیمه تمام دولت »در اتاق ایران شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محسن جلال‌پور در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «از آنجا که از 10 راهکار ارائه شده برای خروج از رکود یکی واگذاری پروژه‎های نیمه‌تمام به بخش خصوصی است و برای اجرایی کردن آن نیاز به کارجدی وجود دارد، در هیات رئیسه اتاق ایران قرار شد برای مدیریت این امر از جناب آقای دکترعبدالعلی‌زاده دعوت کنیم تا ضمن طرح موضوع و دریافت نظراتشان از ایشان بخواهیم مسئولیت پیگیری این مطلب از طرف اتاق ایران را بپذیرند. بنابراین تصمیم امروز ظهر میزبان ایشان بودیم و در یک ناهار کاری طرح موضوع کرده و به ابعاد آن از زوایای مختلف پرداختیم. پس از صحبت کوتاهی که من و جناب خوانساری داشتیم دکتر به سرعت ضمن تایید اهمیت موضوع وتاثیر جدی آن بر حرکت در فضای اقتصادی فعلی، از نحوه انجام کار و مدیریت آن سوال کرد که پس از ارائه نظرات هیات رییسه ایشان با پذیرش مسوولیت این امر پیشنهاد دادند که کارگروهی در اتاق به مسوولیت ایشان تشکیل شود. بدین ترتیب کارگروه پیگیری واگذاری پروژه‎های نیمه تمام دولت در اتاق ایران شکل گرفت و قرارشد ایشان حداکثرتا پایان همین هفته ضمن پیشنهاد اعضای کارگروه برنامه اولیه جهت چگونگی این پیگیری راارائه کنند.»


جلال‌پور در ادامه نوشته است :«حجم این پروژه‌ها که حدود 400 هزارمیلیاردتومان برآورد می‌‎شود، می‌طلبد که علاوه بر حضور فعال بنگاه‎های کشور از وجود سرمایه‌گذاران و پیمانکاران خارجی هم استفاده شود. ازآنجا که دکتر عبدالعلی‌زاده کارنامه درخشانی در نمایندگی مجلس، استانداری آذربایجان غربی و وزارت مسکن و شهرسازی در ادوار گذشته در کارنامه خود دارد، من امید فراوانی به نتیجه رسیدن کار این کارگروه داشته و از همگان انتظار همه گونه همکاری را دارم.شروع فعالیت اتمام بخشی ازاین پروژه‎ها نه‌تنها می‌‎تواند کمک جدی‎ به خروج از رکود کند، بلکه باعث احیای سرمایه‌های ملی و جلوگیری از هدررفت بیشتر منابع کشور خواهد بود.»

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیکار A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 1
    «...برای ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام عمانی خبر داده...» خودمون پروژه نیمه تمام نداریم که بایستی بریم مال عمان رو تموم بکنیم؟
  • سجاد IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    1 1
    ایشان استاندار آذربایجان شرقی بودند نه غربی.
  • فرید A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    1 1
    خوب هست کسی که تجربه دارد احتمالاً موفق تر عمل می کند.
  • حسام الدین A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    ايشان هرگز وزير راه نبودند