فارس نوشت: محرم نویدکیا سرانجام سکوتش را شکست و با صدور بیانیه‌ای از تیم سپاهان خداحافظی کرد که به نوعی خداحافظی وی از مستطیل سبز نیز تلقی می‌شود.

پس از مدت‌ها که خبرموثقی در مورد وضعیت محرم نویدکیا وجود نداشت و غیبت وی در تمرینات تیم سپاهان به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده بود، در نهایت این بازیکن با صدور بیانیه‌ای خداحافظی خود از تیم سپاهان را به طور رسمی اعلام کرد تا پرونده پر افتخارترین بازیکن لیگ برتری ایران بسته شود زیرا وی بارها اعلام کرده که تمایلی برای بازی کردن در تیم دیگری جز سپاهان ندارد.

وی در بیانیه‌ای که برای خبرگزاری فارس ارسال داشت، تاکید کرد که سکوت و خانه‌نشینی را به سود سپاهان می‌داند اما وی اعلام داشت شاید روزی ناگفتنی‌های کنونی را گذشت زمان بازگو کند.

نویدکیا در این بیانیه از هواداران سپاهان درخواست کرده «به هیچ کس توهین نکنید و از نام سپاهان و بازیکنان دفاع کنید تا مثل همیشه سپاهانی قدرتمند و باشخصیت داشته باشیم.»

 افتخارات نویدکیا در سپاهان

محرم نویدکیا فوتبال را از زمین‌های خاکی محله هفتون آغاز کرد و از آن جا به تیم جوانان سپاهان رسید.

حضور مهدی مناجاتی در تیم بزرگسالان سپاهان اتفاق خوبی برای این بازیکن بود و وی با استعدادی که در نویدکیا دید، در سال 77 وی را به تیم بزرگسالان این باشگاه آورد تا محرم فرصت تجربه جام آزادگان را به دست بیاورد.

نخستین حضور ثابت وی در ترکیب تیم سپاهان در سال 79 و در دور برگشت لیگ آزادگان رخ داد که حمید ندیمیان به عنوان بازیکن ثابت از محرم استفاده کرد.

ورود نویدکیا به ترکیب اصلی سپاهان با آغاز لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران همراه شد؛ حضوری نسبتاً مداوم که به جز دو فصل لژیونری، سایر فصول لیگ برتر تا به امروز را در بر گرفته و وی را می‌توان باثبات‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال کشور نامید.

نویدکیا در فوتبال باشگاهی ایران به افتخاراتی دست پیدا کرده که بعید است بازیکن دیگری به رکورد وی دست پیدا کند.

کاپیتان پر افتخار زردها در لیگ‌های دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم به عنوان قهرمان لیگ برتر را بالای سر برد و رکورد ویژه‌ای را به نام خودش ثبت کرد، نویدکیا در مقام کاپیتانی تیم سپاهان چهار بار هم جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر برده است.

وی در لیگ قهرمانان آسیا 2007 به همراه تیم سپاهان اصفهان به مقام نایب قهرمانی قاره کهن رسید و در مسابقات جام باشگا‌ه‌های جهان شرکت کرد.

نویدکیا همچنین دو بار در لیگ‌های دوم و سیزدهم عنوان بهترین بازیکن لیگ را به دست آورد تا کارنامه افتخاراتش پربارتر از قبل شود.

با توجه به خداحافظی نویدکیا از فوتبال، لیگ چهاردهم را باید پایان دوره بازیگری وی در تیم سپاهان معرفی کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =