به گزارش خبرآنلاین، سعید امیدی رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این باره گفت: استفاده از این روش در توسعه و گسترش حمل و نقل عمومی ، فعالسازی ساخت و سازهای شهری ، اجرای پروژه های عمرانی متعارف و نیز دستیابی شهرداری به مطالبات خود امکان پذیر خواهد بود. وی در ادامه با اشاره به ساماندهی و ارتقاء سامانه 137 شهرداری گفت: این سامانه پل ارتباطی میان شهروندان و مجموعه مدیریت شهری بوده و ساماندهی آن باعث کاهش مراجعات مستقیم شهروندان شده و افزایش رضایتمندی آنان را به دنبال خواهد داشت. رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: استفاده از نظرات ، پیشنهادات و انتقادات ثبت شده شهروندان در این سامانه در بودجه بندی سال آینده شهرداری مثمر بثمر می باشد. امیدی در خصوص برگزاری ملاقات های مردمی نیز گفت: برگزاری ملاقات و دیدارهای شهروندی اقدام ارزشمندی در راستای تکریم ارباب رجوع بوده و حضور اعضای شورا بخصوص اعضای کمیسیون های مربوطه موجب بهبود و تسریع مشکلات شهروندان خواهد شد. وی ادامه داد: نتایج ملاقاتهای مردم با شهردار باید در یک تقویم شش ماهه یا سالانه به اطلاع شورای اسلامی شهر زنجان برسد.
در شرایط فعلی که بنا به دلایل کلان اقتصادی ، کمبود نقدینگی وجود دارد ، استفاده از روش های تهاتری ، عامل مهمی در جهت تشویق سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری می باشد.
کد خبر 464466
نظر شما