اکثریت قریب به اتفاق کاربران «خبرآنلاین» با ابراز احساسات خود پس از شنیدن خبر دستگیری ریگی از دستگاههای امنیتی و وزارت اطلاعات ایران تشکر و قدردانی کردند.

دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده اشرار جنوب شرق کشور توسط وزارت اطلاعات شعف و غرور زاید الوصفی را به دلیل فعالیت های جدی دستگاههای اطلاعاتی در راستای صیانت از حقوق هم وطنان به دنبال داشته است.

کاربران «خبرآنلاین» که همواره با توجه خاصی خبرهای سایت را مطالعه و نظرات سازنده خود را قید می کنند، علاوه بر ابراز احساسات به خاطر این اقدام دستگاه اطلاعاتی کشورمان از زحمات نیروهای خدوم وزارت اطلاعات تقدیر کرده اند که در ادامه گزیده ای از این پیام ها را می توانید بخوانید:

شکر و سپاسگزاری از درگاه احدیت به خاطر توفیق به سربازان گمنام امام زمان (عج) در جهت دستگیری و افشای ماهیت ضد انسانی ریگی و گروهش یکی از محورهای اصلی پیام ها است که توسط کاربران «خبرآنلاین» منتشر شده است.

کاربری به نام «آرش» پیغامی سراسر لطف برای دستگاه اطلاعاتی کشورمان گذاشته و تاکید کرده است: « سلام،هزار درود به شما سربازان گمنام و دلاور ایران زمین و درود فراوان به بچه های اطلاعات ، خداوند نگهدار شما». «علی» نیز پس از شکر خداوند متعال برای کسانی که در دستگیری ریگی تلاش کردند از درگاه پروردگار تبارک و تعالی اجر عالی طلب کرده است.

«صادق» دستگیری ریگی را افتخار و عزت مردم ایران دانسته و بر «سربازان اسلام و ایران» درود فرستاده است.

«م.م» نوشته است: «بهترین خبری که میتوانست دل مردم بزرگ ایران رادراین ایام شاد کند، خبر دستگیری ریگی بود». «محمد» برای ما از اشک هایش نوشته که پس از شنیدن خبر دستگیری ریگی بر چشم هایش جاری شد و این پیروزی را به محضر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری تبریک گفته است.

کاربری به نام «مهران» در اقدامی جالب «الله اکبر» گفته و پس از خسته نباشید به دلاوران حضرت امام زمان (عج) دستگیری ریگی را باعث افتخار و غرور هر ایرانی عنوان کرد تا «ریشه های مزدوران آمریکایی و انگلیسی را اینگونه از خاک پاک ایران زمین پاک می کنند».

«سید» نیز با تشکر از رزمندگان سلحشور امام زمان(عج) این گونه ابراز احساسات کرده است: «حقیر با تمام وجود حاضرم جان ناقابل خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم به جان برکفانی کنم که از من و امثال من و ایران من پاسداری میکنند». وی در ادامه پیشنهاد داد که تا به نحو شایسته از سربازان امام زمان(عج) تقدیر و تشکر شود.

«مهدی» نیز در واکنش به خبر دستگیری ریگی از طبع شاعرانه خود کمک گرفته و پس از بیم دادن به آمریکا و صهیونیست و حامیانشان از اقتدار دستگاه امنیتی ایران تشکر کرده و نوشته است: حذر کنند که این شیر خفته اگر بیدار شود / دمار از روزگارشان در می آورد.

خانم یا آقایی با نام کاربری «هموطن» دستگیری عبدالمالک را به خانواده شهدا و مردم دلاور سیستان و بلوچستان تبریک گفته است.

«حمید رضا» به این نکته اشاره کرده که عزای آمریکا و انگلیس به خاطر فاش شدن همدستی شان در اقدامات تروریستی ریگی و گروهش رقم خورده است. اگرچه بخش وسیعی از پیام های خبر دستگیری ریگی مربوط به ابراز احساسات و تشکر از دستگاه اطلاعاتی بود ولی بخشی از این پیام ها شامل نحوه محاکمه ریگی می شد. «کریم» تاکید کرد که امروز بر خود می بالم وبا افتخار دست سربازان گمنام امام زمان را می بوسم و باتمام وجودم فریاد میزنم «مرگ بر امریکا». یکی از پیام های جالب توجه نیز از سوی آنچه که این روزها جنبش سبز خوانده می شود، ارسال شده بود که بدون ذکر نام خود پس از مرگ بر آمریکا، انگلیس و ریگی نوشته است: زنده باد جنبش سبز!

در لابه لای پیام های کاربران «خبرآنلاین» گاهی پس از تشکر به نکات دیگری نیز اشاره می شد. یکی از این نکات توسط «محمد بصیرت» بیان شده است. وی در واکنش به خبر دستگیری ریگی پس از تشکر و سپاسگذاری تاکید کرد: امیدوارم توجهات به استان سیستان و بلوچستان بیشتر شود تا امنیت و آسایش هم میهنانمان در این استان فراهم شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 46468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
    1 1
    با سلام من هم بعنوان يك سبزي تشكر خالصانه خود را از عوامل دستگيري عبدالمالك ريگي دارم
  • بدون نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
    1 2
    منم به عنوان یه احمدی تشکر میکنم
  • رضا از زاهدان IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۰
    1 0
    دست پای برادران اطلاعات را میبوسیم ایران پایدار : انقلابمان سرفراز
  • مبین از چابهار IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۳
    1 0
    از دستندرکاران که در دستگیری این خبیس دست داشته اند کمال تشکر دارم و دست تکتکشان را می بوسم . بهترین خبری که در 24 سال سنم شنیدم همین خبر دستگیری مالک بوده است