رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم از اعزام ورزشکاران ناشنوای قم به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مصطفی علیزاده با اعلام خبر اعزام ورزشکاران ناشنوای قم به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، به مهر گفت: ۳ ورزشکار قمی در رشته‌های مختلف برای حضور در مسابقات ورزشی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه راهی تایوان شدند.

وی افزود: اسماعیل شاه زید، علی زینالوند و سیاوش زینالوند ۳ ورزشکاری هستند که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه در ۲ رشته فوتسال و فوتبال به میدان خواهند رفت.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان قم گفت: علی زینالوند و سیاوش زینالوند بازیکنانی هستند که با صلاحدید کادر فنی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در این مسابقات حضور دارند و اسماعیل شاه زید نیز عضو تیم ملی فوتسال است.

علیزاده بیان داشت: اسماعیل شاه‌زید در حالی در این مسابقات حاضر است که در دوره اخیر رقابت‌های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه نیز حضور داشت و توانست به همراه تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: در نظر داریم رشته‌های ورزشی تحت پوشش را در قم افزایش دهیم و بر همین اساس رشته‌های تنیس روی میز و شنا از سال گذشته در قم فعال شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان قم تصریح کرد: در رشته‌های دو و میدانی و کاراته نیز شرایط مناسبی داریم چنان که تعدادی از کاراته کاهای ناشنوای قمی در مسابقات سبک شوتوکان ایران به میزبانی قم صاحب چند مدال رنگارنگ شدند.

علیزاده افزود: ۲ ورزشکار دو و میدانی کار بانوی قمی نیز چندی پیش به اردوی آماده سازی تیم ملی دو و می‌دانی بانوان ناشنوای کشور فراخوانده شدند که نشان دهنده روند رو به رشد این رشته در بخش ناشنوایان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =