نوزذهمین شماره هفته نامه «طلوع صبح» به مدیرمسئولی «مصطفی فقیهی» منتشر شد.

در سرمقاله این هفته نامه به بررسی یک ادعای تکراری در مورد توصیه امام خمینی(ره) به عدم دخالت خانواده شان در امور سیاسی پرداخته و وجود چنین توصیه ای را مردود دانسته است.

تیتر یک این هفته «طلوع صبح» با عنوان «خمینی آمد» به کاندیداتوری یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان اشاره دارد و گزارش ها و یادداشت های متعددی در رابطه با آن منتشر کرده است.

همچنین، در این شماره، گفتگوهای متعددی با چهره های اصولگرا و اصلاح طلب در مورد کاندیداتوری سیدحسن خمینی منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی، استاد برجسته اخلاق در گفتگو با «طلوع صبح»، موضع امام را در قبال کاندیداتوری «سیدحسن» پیش بینی کرده است. همچنین، سیدمحمد غرضی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز از انتقادات جریانات تندرو نسبت به کاندیداتوری یادگار امام انتقاد کرده است. 

محمد مهدی عبدخدایی، دبیرکل جمعیت فداییان اسلام و از قدیمی ترین مبارزان سیاسی پیش از انقلاب نیز در گفتگو با «طلوع صبح» به ادعاهای چند سال پیش سردار مشفق در مورد سیدحسن خمینی واکنش نشان داده است.

شماره نوزدهم هفته نامه «طلوع صبح» همچنین تحلیل های مختلفی در مورد مسائل بین المللی روز از جمله جنجال دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خبرسازی های اردوغان و گفتگوی خواندنی رئیس سابق آژانس اطلاعات آمریکا با اشپیگل را منتشر کرده است.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =