۰ نفر
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

علی مرادی می گوید:«نمی دانم چرا دوستان از دادن جوابی درست طفره می روند.»

مرتضی رضایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛علی مرادی دلش خیلی پر است. هنوز هم داغی که به عقیده او رضازاده بر سینه وزنه‌‌برداری گذاشته، تازه است و وقتی با مرادی تماس گرفتیم تا از جلسه‌‌اش با وزیر سؤال کنیم، او خودش دوباره درباره اتفاقی که برای سهراب مرادی افتاده، حرف می‌زند. 

با رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري تماس گرفتيم تا از او درباره جلسه با وزير سؤال كنيم؛ جلسه‌اي كه مرادي درباره‌‌اش مي‌گويد: «در كل جلسه خوبي بود و ما گزارش عملكردمان را به وزير ارائه داديم و از برنامه‌هاي پيش ‌روي فدراسيون وزنه‌‌برداري گفتيم.»

او اين را گفت و ادامه داد: «خوشبختانه وزير خودش ورزشي است و ما خوشحاليم از اينكه وزنه‌‌برداري را درك مي‌كند. راه سختي پيش ‌روي وزنه‌‌برداري است كه اميدواريم با عنايت وزارت ورزش اين راه به خوبي هموار شود تا بچه‌هاي وزنه‌‌برداري بتوانند در آمريكا و در برزيل براي ايران افتخار بياورند.»

رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري كه هنوز هم از وضعيت سهراب مرادي و بلايي كه سرش آمد، دلخور است، بحث را به اين موضوع ربط مي‌دهد و مي‌گويد: «درد فدراسيون ما چيز ديگري است. درد ما اين است كه آقايان زير بار نمي‌روند و كاري كه كرده‌اند را گردن نمي‌گيرند. آخر مگر مي‌شود ورزشكاري خودش را بازنشسته كند؟»

وقتي به او گفتيم زير نظر گرفتن سهراب مرادي توسط مأموران وادا خودش خبر خوبي است و مي‌تواند نويد روزهاي خوب باشد، مرادي اين واكنش را نشان داد: «اصلاً هم اين ‌طور نيست. سهراب را زير نظر گرفته‌اند اما همه ما به خوبي مي‌دانيم كه قوانين بين‌المللي تغيير نمي‌كنند، حتي اگر وادا بيايد و تمرينات سهراب مرادي را زير نظر بگيرد. كار سخت‌تر از آن است كه بشود فكرش را كرد. من نمي‌دانم واقعاً دل‌شان براي ورزش ايران نسوخته كه اين كار را انجام داده‌اند. شايد خيلي‌ها بگويند چرا دوباره اين حرف‌ها را مي‌زنم اما واقعاً دلم مي‌سوزد. دلم براي سهراب و براي وزنه‌‌برداري مي‌سوزد. آينده اين بچه خراب شد و رفت.»

مرادي كه دلش حسابي پر است، حرف‌هايش را اين‌طور ادامه مي‌دهد: «من نمي‌خواستم زياد حرف بزنم اما آقايان شانه خالي نكنند و بيايند يك توضيح درست و حسابي بدهند. يعني چه كه به ما هيچ ربطي ندارد؟ آن از سعيد علي‌حسيني كه زندگي ورزشي‌‌اش خراب شد و اين هم از سهراب مرادي. سرنوشت ورزشكاران اصلاً براي دوستان ما اهميتي ندارد. در مقطعي هم كه 5 ورزشكار المپيكي را تحريم كرده بودند و به آنها اجازه حضور در تيم‌ملي را نمي‌دادند. آخر در كجاي دنيا با ورزشكاران و قهرمانان خودشان از اين كارها مي‌كنند؟»

رئيس فدراسيون وزنه‌‌برداري در پايان گفت: «اميدوارم مسئولان پيگير باشند و اين دوستان ما هم بيايند و يك جواب درست و حسابي بدهند. ما مسابقات مهمي در پيش داريم و همه بايد كمك كنند تا بچه‌ها سهميه كامل را براي حضور در المپيك كسب كنند. بايد همه دست در دست هم بدهيم تا ديگر چنين اتفاقاتي در وزنه‌‌برداري نيفتد. ما هنوز هم منتظر هستيم تا دوستان جوابي منطقي بدهند؛ جوابي كه بتواند ما، فدراسيون، ورزشكاران و البته مردم را قانع كند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =