رئیس محیط زیست بروجرد: چهار بیمارستان بروجرد اخطار زیست محیطی گرفتند

رئیس محیط زیست بروجرد گفت: در بازرسی از بیمارستانهای بروجرد، چهار بیمارستان بروجرد از نظر مدیریت پسماند و پساب وضعیت مناسبی نداشته و اخطار زیست محیطی گرفتند

مصطفی مصطفی وند" در گفت و گو با بازتاب بروجرد افزود: در بروچرد پنج بیمارستان مورد بازرسی قرار گرفت که چهار بیمارستان چمران، امام(ره)، بهبود و امیر المومنین(ع) اخطار زیست محیطی گرفتند.
وی اضافه کرد: این بیمارستانها از نظر ضوابط زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند و پساف فاضلاب دارای مشکلاتی بودند که محیط زیست به آنها اخطار داد.
به گفته وی اما بیمارستان کوثر بروجرد تنها بیمارستانی بود که شرایط مناسبی از نظر تصفیه فاضلاب و مدیریت پسماند داشت و وضعیت این بیمارستان مطلوب بود.
مصطفی وند تصریح کرد: البته در چهار بیمارستان دیگر نیز جمع آوری زباله و شرایط نگه داری زیاله های عفونی مناسب نبود و این بیمارستانها باید تلاش کنند تا به صورت استاندارد زباله های عفونی بیمارستانی را به صورت استاندارد از بین ببرند.
وی بیان کرد: محیط زیست به صورت دوره ای از بیمارستانهای بروجرد بازدید به عمل می آورد و بیمارستانها موظف هستند که برای رفع مشکلات زیست محیطی اقدامات لازم را انجام دهند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =