اسکایپ قطع شد / مایکروسافت با معذرت‌خواهی 20 دقیقه رایگان به هر کاربران می‌دهد

روز 21 سپتامبر سرویس مکالمه صوتی-تصویری اسکایپ ساعت‌ها دچار قطعی شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، مایکروسافت مالک اسکایپ برای رفع قطعی تلاش زیادی کرد و درنهایت کاربران بدترین روز قطعی خود را سپری کردند تا اینکه بالاخره سرویس‌ها به حالت عادی بازگشت.

به همین خاطر مدیران اسکایپ اعلام کردند: بعضی وقت‌ها تنها معذرت‌خواهی از مردم کافی نیست! به همین دلیل آن‌ها 20 دقیقه مکالمه رایگان صوتی-تصویری را به کاربران هدیه کردند.

کاربران می‌توانند این مکالمه را بین 60 لاین تعریف‌شده زمینی و 8 لاین موبایل تعریف‌شده در سراسر جهان استفاده کنند و مدت استفاده از زمان دریافت پیام معذرت‌خواهی 7 روز تعیین‌شده است.

چند روز آینده کاربران پیام مکالمه رایگان را دریافت خواهند کرد.

اسکایپ سرویس ویدئو کنفرانس، ارسال پیام و مکالمه صوتی-تصویری روی VOIP است که در سال 2003 توسط پریت کاسه سالو و جان تالین (اهل استونی) با زبان دلفی، سی و سی پلاس پلاس نوشته شد و اکنون 38 زبان زنده دنیا را پشتیبانی می‌کند و ماه می 2011 مایکروسافت آن را به قیمت 8.5 میلیارد دلار خرید. در سال 2010 بیش از 660 میلیون کاربر جهانی و 100 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. در سال 2014 گفته شد ترافیک اسکایپ به اسکایپ با رشد 36 درصدی نسبت به 2013 بالغ‌بر 214 میلیارد دقیقه مکالمه شد. معلمان اغلب محیط‌های آموزشی و دانشگاه‌های از راه دور از سرویس اسکایپ بهره زیادی می‌برند و هنوز 44 درصد از کارمندان اسکایپ در دفتر استونی مستقر هستند.

5656

 

 

کد خبر 466063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    73 0
    بابا دمشون گرم. آدمن. شعورشون می رسه معذرت خواهی می کنن. دروغ هم نمی گن
  • بدون نام ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    68 0
    يه دفعه ياد خدمات پرايد ساز افتادم.
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    29 0
    بازم هر کاری کنند به خدماتی که همراه اول، ایرانسل، رایتل و ... به مردم میدند نمی رسند. هنوز زود به پای خدمات شرکت های ایرانی برسند
  • m.a RO ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    30 0
    اینترنت من 9 روز قطع شد زنگ زدم مخابرات طلب کار هم بودن بعدکلی تماس گفتن مشکل همگانیه و اینترنت کل منطقه ما قطع شده بود برای تعمیر حالا اگه اون 9 روزو اضافه کردن یا نه خودشون میدونن
  • بی نام RO ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    28 0
    مشتری مداری رو باید بیان از اپراتورهای ایرانی یاد بگیرن . از خودروسازهای ایرانی باید یاد بگیرن و کلا از مدیریت ایرانی باید بیان یاد بگیرن
  • Ehsan ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    19 0
    مایکروسافت میدونه که اگه نتونه رضایت مخاطبینشو جلب کنه شرکت های رقیب ازش پیشی میگیرن،ولی تو کشور ما اغلب صنایع و محصولات مهم انحصاری هستند در نتیجه لازم نیست کسی نگران رقیب باشه بعضی وقتا هم که اصن رقیبی وجود نداره
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    3 0
    من یک خط رایتل حرفه ای دارم پول حرفه ای را هم می دهم اما سرویس دایل آپ می گیرم تازه قطع و وصل مرتب هم داریم از اسکایپ هم نمی تونیم استفاده کنیم چون نمی کشه همین الان تو خیابونم چون داخل خانه درست آنتن نمی ده زنگ هم زدم درست جواب نمی ده البته از دو شب تا صبح خیلی خوب آنتن می ده خواستم بدونید
  • بهنام RO ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    7 0
    اینترنت ما ۳ روز قطع بود هربار زنگ میزدیم میگفتن به ما ربطی نداره
  • nima A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    اینترنت ام وایرلسه،البته مال مخابرات نیس،سه روز قطع بود هر روز زنگ میزدم شرکت میگفت روشن خاموش کن.بعد 3 روز گفتم یه نفرو بفرستین درستش کنه.اومد،قطعش خراب بود تعویض کرد پنج تومن گرفت.اشتراک یه ماه 3 گیگ داشتم.یکماه و 3 گیگ مفتی بم دادن: