تقدیر از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در روز گرامیداشت خانواده و بازنشسته

در همایش گرامیداشت روز خانواده و بازنشسته که امروز یکشنبه 19 مهرماه در سالن بانک صادرات و با همت سازمان بازنشستگی استان برگزار گردید از چهار نفر از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به نمایندگی از بازنشستگان عرصه سلامت استان با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،در ابتداء اين همايش مرادي رئيس سازمان بازنشستگي استان طي سخناني بر توجه به رفاهيات بازنشستگان از جمله : تمديد بيمه تكميلي « آتيه سازان» ، پرداخت وام 4% صندوق بازنشستگي ، پيگيري خانه اميد و افتتاح آن تا آخر سال 94 ، انتقال حق بيمه، انجام تورهاي سياحتي و زيارتي داخل و خارج از كشور، اجراي بيمه عمر و حوادث، راه اندازي خدمات الكترونيك ، پرداخت حق عينك و سمعك تاكيد كرد.

سپس دكتر خشنود رئيس كانون بازنشستگان آموزش و پرورش به نمايندگي از بازنشستگان استان به بيان مشكلات و مطالبات اين قشر پرداخت.

دكتر خجسته پور فرماندار خرم آباد در اين همايش گفت: بازنشستگان آئينه تمام قد كسانيكه هستند كه در حال حاضر مشغول به فعاليت و كار مي باشند، آن آئينه اي كه انسان مي تواند آينده خود را در آن ببيند كه بازنشسته خواهد شد و با مسائل و مشكلات اين قشر رو برو خواهد شد. لذا درخواست و انتظارات بازنشستگان از مسئولين منطقي و بجا مي باشد.

خجسته پور با اشاره به تجربيات مهم بازنشستگان گفت: نبايد ارتباط با اين قشر عزيز قطع شود چون اين عزيزان صاحبان تجربه فراوان مي باشند و اگر در كنار جوانان شاغل قرار گيرند باعث ارتقاء امورات مملكتي خواهند شد كه در همين راستا پيشنهاد مي شود بانك اطلاعاتي توانمندي عزيزان بازنشسته در حوزه هاي مختلف براي اعلام و دسترسي به اين افراد توانمند و با سابقه تشكيل تا براي همفكري در حوزه مورد نظر دعوت به كار و همفكري شود.

در پايان بااهداء لوح تقدير از بازنشستگان نمونه ادارات استان تقدير و از آقايان اميد علي پاپي ، سيد محمد موسوي و خانم ها زهره طالبي و ملكه محمدرضايي به نمايندگي از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشكي قدرداني شد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =