ایرنا نوشت همزمان با سراسر کشور ارائه هفت خدمت جدید شرکت پست در چهارمحال و بختیاری فعال شد

مدیرعامل شرکت پست چهارمحال و بختیاری، تجارت الکترونیک در راستای خرید و فروش اینترنتی را یکی از این خدمات عنوان کرد.

حسین عنایتی افزود : تاکنون تجارت الکترونیک درون استانی انجام می شده و هم اینک این طرح برون استانی شده که با راه اندازی این طرح، هم قیمت توزیع را برای شرکت های تولیدی و هم قیمت تمام شده را برای شهروندان کاهش می دهد.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری قابلیت زیادی برای صادرات محصولات غیرنفتی دارد و طرح تجارت الکترونیک تاثیرات چشمگیری در این استان خواهد داشت.
وی گفت: در این روش، مردم با مراجعه به سایت ها، از برندهای مختلف، کالای مورد نیاز خود را خریداری می کنند و توزیع کنندگان پستی نیز این محصولات را در منزل به آنان تحویل می دهند.
مدیرعامل شرکت پست استان ادامه داد: طرح پست مستقیم با هدف تبلیغات هوشمند و بازاریابی، پست پخش، من و پست و پست رسانه را از دیگر خدمات فعال شده است.
عنایتی افزود: پست لجستیک نیز دیگر خدمت فعال شده است که این طرح در چهارمحال و بختیاری به مدت چهار ماه بصورت پایلوت کشوری اجرا شده است.
به گفته وی، این خدمات در زمینه ترابری و توزیع تولیدات کارخانجات و شرکت های سازنده است که در آن با صاحبان محصول همکاری و به عنوان انباردار اقدام به بلوکه کردن محصول در واحدهای مختلف سطح کشور می کند و براساس حوالجات صادره از سوی کارفرما، محصول در نشانی مشتریان توزیع و سپس با کارفرما تسویه حساب می شود.
وی افزود: تمبر طلا به ارزش دو میلیون و 500 هزار ریال و تمبر نقره به ارزش یک میلیون و 300 هزار ریال نیز از دیگر خدمات فعال شده برای شهروندان است.
گفتنی است ، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج میلیون و 478 هزار مرسوله پستی در استان جابجا شده است.
هم اینک شش اداره، 19 دفتر پستی شهری، 170 دفتر خدمات شهری، 24 نمایندگی پستی روستایی و 157 دفتر خدمات ارتباطی روستایی و 350واحد پستی در این استان خدمت پستی ارائه می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =