عادل فردوسی‌پور و رامبد جوان در طول برنامه «خندوانه» با بهانه یا بی بهانه از یکدیگر تعریف کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دو مجری که پرطرفدارترین‌ برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را اجرا می‌کنند، در طول برنامه‌ی «خندوانه»به ویژگی‌های کاری یکدیگر هم اشاره کردند و به تعریف و تمجید از یکدیگر پرداختند.

این دو البته در طول برنامه نشان دادند که کودک درونشان هم همچنان زنده است و گاهی این کودک درون چهره‌ی واقعی آنها را هم تحت تاثیر قرار می دهد. فردوسی‌پور البته این مساله را یکی از نقاط قوت خودش و رامبد جوان دانست و گفت من و تو کودک درون‌مان زنده هست و فعال است.

کار که به مسابقه کشید هم باز این دو نفر ثابت کردند که خیلی به بازی علاقه دارند، حالا این بازی هر چیزی که می‌خواهد باشد، از پینگ پنگ و گل کوچک گرفته تا پرتاب یک حلقه به سمت میله‌هایی که هر کدام یک امتیاز دارند. پیروز مسابقه عادل بود اما تا دلتان بخواهد از رامبد و اجرای متفاوت او تعریف کرد. خودش هم البته چند بار تاکید کرد که آدم صریحی است و با صراحت حرفش را می زند و اگر کار رامبد خوب نبود قطعا این حرف‌ها را نمی زد.

رامبد هم از ابتدای برنامه برای عادل سنگ تمام گذاشت و هم از هوش و او حرف زد و هم بارها به پشتکار، علاقه، دانش و آگاهی او به اشاره کرد و گفت که همین ها باعث موفقیت و محبوبیت عادل شده است. رامبد جوان گفت که خیلی ها برنامه نود را می بینند نه به خاطر فوتبال و مسائل آن، بلکه می‌خواهند دریابند که نوع برخورد عادل با این مسائل به چه شکلی است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    10 14
    نون قرض دادند
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    15 12
    اره. کلا خیلی برا هم نوشابه وا کردن.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    23 2
    فقط جناب خان