درخواست کاربران خبرآنلاین از قوه قضاییه: تهدید صالحی در مجلس را مورد پیگرد قانونی قرار دهید

روز گذشته به رئیس سازمان انرژی اتمی در مجلس تهدید شد که در قلب راکتور اتمی اراک دفن شده و رویش سیمان می ریزند.

به گزارش خبرآنلاين، علي اکبر صالحي که به عنوان نماينده دولت براي بررسي طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» به مجلس آمده بود، گفت: گفت: امروز در مجلس برادر عزيزي با قسم جلاله به من مي گويد که در قلب راکتور اراک روي تو سيمان مي ريزيم و تو را مي کشيم! اين نحوه سخن گفتن است؟ من تا کنون سکوت کرده ام اما چرا؟ (مشروح سخنان وي را اينجا بخوانيد).

در پايان جلسه مجلس مجيد انصاري معاون پارلماني دولت گفت که ظريف و صالحي هر دو در مجلس تهديد شده اند و نورالدين پيرموذن هم خبر داد که روح الله حسينيان، صالحي را تهديد کرده است. (اينجا) البته ايرج نديمي هم گفت که حسينيان شوخي کرده که اين حرف را زده است.

نمايندگان ديگري همچون علي مطهري، سخنان حسينيان را در شان يک روحاني ندانسته و تاج گردون هم خبر داده بود که قصد حسينيان، عصباني کردن صالحي بوده است.

برخي کاربران خبرآنلاين، ذيل اين خبرها از مدعي العموم و قوه قضائيه خواسته اند که تهديد صالحي در مجلس را مورد پيگرد قانوني قرار دهد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    22 1
    صد در صد موافقم و هرجا لازم باشه برای شکایت حاضر میشوم.
  • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    17 1
    لازم باشه تجمع هم شرکت می کنیم.
  • محسن IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    19 1
    دقیقا باید پیگیری بشه
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    19 0
    مدعی العموم کجاست؟ هیات نظارت بر رفتار نمایندگان فقط برای ساکت کردن مطهری تشکیل شده بود نه؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    14 1
    در مساله این به این مهمی که سرنوشت مردم و کشور در آن است مگر مجلس جای شوخی است؟البته دائما می بینیم غیر از دیروز که اکثر نمایندگان یا خوابیدن یا با موبایلهایشان بازی میکنند یا سرجایشان نیستند و در مجلس قدم میزنند و....اما بحث دیروز اصلا جای شوخی نبود و اگر هم شوخی بود جایش نبود و باید به آقای حسینیان برای این نوع رفتار و حرکتش توبیخی در نظر گرفته شود ولی اصلا این حرف را باور نداریم با حرف شوخی آن همه آقای صالحی محترم عصبانی نمیشد و ما مردم هم این رفتار و گفتار آقای حسینیان را نمی بخشیم و از قوه محترم قضائیه خواستار برخورد با این دلواپسان در صحنه هستیم: البته ايرج نديمي هم گفت که حسينيان شوخي کرده که اين حرف را زده است.