مهلت ثبت نام واحدهای صنعتی و خدماتی سبز تا 20 آبان ماه سال جاری بوده و واحدهای صنعتی و خدماتی سبز حائز شرایط می توانند نسبت به تکمیل و ارسال مستندات اقدام کنند.

ناصرجعفری، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در این رابطه به خبرآنلاین گفت: سازمان حفاظت محیط زیست به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ محیط زیست و ترویج فرهنگ زیست محیطی و انتقال تجارب کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی قدم برداشته اند، اقدام به فراخوان هفدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کرده است.
به گفته وی،بررسی اولیه همه اظهارنامه های واحد های صنعتی در ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها انجام می شود و پس از بررسی های نهایی در دبیرخانه مستقر در دفتر ارزیابی زیست محیطی، واحد های صنعتی و خدماتی سبز و برگزیده معرفی می شوند. جعفری نصب و راه اندازی و یا اصلاح سیستم تصفیه پساب، دفع و دفن اصولی و بهداشتی زباله،مدیریت بازیافت مواد زائد، ایجاد و توسعه فضای سبز، اخذ گواهینامه استقرار مدیریت زیست محیطی ISO14000، مصرف بهینه حامل های انرژی و افزایش بهره وری در مصرف انرژی، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ زیست محیطی مدیران و کارکنان واحد، ایجاد نوآوری های زیست محیطی و خدمات فراگیر را از معیارهای انتخاب واحدهای خدماتی سبز اعلام کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =