توسعه و بهینه سازی 9 هزار متر شبکه توزیع برق در منطقه بسطام

مدیر امور برق بسطام اعلام کرد: در 6 ماهه دوم امسال، قریب 9 هزار متر شبکه فشار متوسط، شبکه فشار ضعیف و شبکه روشنائی معابر در منطقه بسطام احداث و یا بهینه سازی می شود

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مهندس جمال فرخ زاده با بیان این که احداث 4 هزار و 720 شبکه 20 کیلوولت در روشنائی معابر در برنامه های این امور است گفت: اصلاح 4 هزار و 200 متر خطوط توزیع برق در بسطام، از دیگر طرح های قابل اجرا تا پایان سال جاری محسوب می شود.
وی افزود: بهسازی 1 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف و پست هوائی روستای الیکاهی، بهینه سازی 15 ایستگاه هوائی توزیع برق، تأمین برق منطقه گردشگری آبشار مجن، تبدیل 950 متر شبکه فشار متوسط هوائی خیابان شهید بهشتی به کابل زمینی و نصب 50 دستگاه تابلو هوشمند آب و برق مشترکین کشاورزی از مهم ترین طرح های اجرا شده در 6 ماهه نخست امسال به شمار می رود.
مهندس فرخ زاده: با عنوان این که از شروع امسال تا به حال 3 هزار و 106 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در منطقه بسطام دایر شده تصریح کرد: طرح اصلاح 4 هزار و 400 متر شبکه توزیع برق نیز اجرائی شده است.
وی خاطر نشان ساخت: نصب 13 ایستگاه هوائی توزیع برق، برقراری 45 دستگاه سرچراغ جدید معابر و اجرای 262 پروژه عمرانی برق رسانی با اعتباری به مبلغ 8 میلیارد و 650 میلیون ریال از دیگر اقدامات این امور در 6 ماهه اول سال 94 است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =