ایسنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نفوذ بعد از برجام نیست و با خود برجام است.

آیت الله سید احمد علم الهدی در حاشیه یازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی در جمع خبرنگاران درباره مقابله با نفوذ پس از برجام تاکید کرد:‌ نفوذ بعد از برجام نیست و با خود برجام است چرا که خود مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا قصد نفوذ در مسیر اجرای برجام را دارد.

امام جمعه مشهد همچنین بیان کرد: برجام در این جا از مرحله مجلس هم گذشت و دیگر این مردم هستند که باید در اجرای برجام مقابل نفوذ آمریکا بایستند.

اين عضو مجلس خبرگان در سخنراني خود در اين مراسم نيز تاکید کرد:‌ تبارشناسی سیاسی بر اساس جامعه شناسی سیاسی از طریق تحلیل مفاهیم و از تحلیل مفهوم محوری جامعه شکل می‌گیرد. همانطور که در شناخت قبایل و اقوام موقعیت‌های مختلف جوامع را در نظر می‌گیریم باید به تبار شناسی سیاسی هر جامعه‌ای هم توجه کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: برخی سیاستمداران و جریانات سیاسی می‌خواهند از اصل مقدس ولایت فقیه با بی‌توجهی عبور کنند و این اصل را کنار بگذارند لذا حزب موتلفه اسلامی باید به عنوان یک پاسدار قوی در این زمینه اقدام کند.

امام جمعه مشهد همچنین بیان کرد:‌ ما گاهی به خاطر مراقبت‌های حزبی و مراقبت‌های تباری وقتی خطری پیش می‌آید اعلام موضع نمی‌کنیم. انقلاب اسلامی به عنوان سنگلاخی در مسیر جهانخواران است و ما نمی‌توانیم بدون مزاحمت به توسعه انقلاب ادامه دهیم و نباید به عنوان تماشاچی بودن اکتفا کنیم.

علم الهدی با بیان اینکه در مقابل اصولگرایی فرد گرایی است نه اصلاح طلبی، گفت: در مقابل اصلاح طلب محافظه کار وجود دارد. اگر اصول فردی با اصول ما تطبیق ندارد باید از آن عبور کرد چرا که همه، فرع بر اصل ولایت هستند. وقتی با انحراف مواجه می‌شویم دیگر نباید ملاحظه هیچ جریانی را کرد. مراقبت‌های حزبی و تباری باعث ملاحظه کاری می‌شود. باید به عنوان انسان آرمان خواه، آرمان ولایت را در نقطه حساس استکبار ستیزی در نظر بگیریم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468254

برچسب‌ها