تسنیم نوشت:بال ولزی رئال‌مادرید می‌گوید شانس بازی برای تیم ملی انگلیس را داشته ولی این پیشنهاد را در «یک ثانیه» رد کرده است.

 تیم ملی فوتبال ولز با راهیابی به مرحله پایانی جام ملت‌‎های اروپا 2016، پس از 57 سال و بعد از جام جهانی 1958 به یک تورنمنت معتبر راه یافت. در این راه گرث بیل نقشی بسزایی داشت و در 10 بازی هفت گل برای «اژدهایان سرخ» به ثمر رساند.

گرث بیل با توجه به اینکه مادربزرگش انگلیسی بوده و می‌توانسته به جای ولز برای سه‌شیر بازی کند، به روزنامه «دیلی‌ میرر» انگلیس گفت: زمانی که جوانتر بودم، در مقطعی مدیر برنامه‌هایم درگیر ماجرای حضور من در تیم ملی انگلیس بود. او موضوع بازی کردن من را برای تیم ملی انگلیس مطرح کرد، که بحث ما به یک ثانیه هم کشیده نشد و به مدیر برنامه‌هایم گفتم "بس کن، چنین چیزی هیچگاه اتفاق نخواهد افتاد". من یک ولزی و عاشق کشورم هستم. همه می‌دانند که چقدر عاشق بازی کردن برای ولز هستم. مادربزرگ من انگلیسی است، ولی من ولزی‌ هستم. هیچگاه بازی برای تیم ملی انگلیس گزینه‌ای برای من نبوده است.

وی افزود: راهیابی به مرحله پایانی یورو 2016 همانند یک رویاست. هر مسابقاتی را که شروع می‌کنیم با خود می‌گوئیم که می‌توانیم از عهده‌اش برآئیم، ولی با این موفقیت به خودباوری بیشتری رسیده‌ایم. تعداد کمی از بازیکنان تیم ولز بیشتر از 50 بازی ملی در کارنامه خود دارند، انتظارات نسبت به ما در چند ماه اخیر افزایش یافته بود، اما سعی کردیم با مدیریت فشارهای موجود به خواسته و هدف‌‌مان برسیم.

بیل اظهار داشت: روحیه‌ برنده‌ها را داشتیم و نشان دادیم چه تیم خوبی هستیم. نمی‌خواهم به تیم 1958 ولز بی‌احترامی کنم، ولی آنها مقتدرانه به جام جهانی صعود نکردند، بنابراین ما اولین تیم تاریخ ولز هستیم که صددرصد و مقتدارنه به یک تورنمت معتبر راه پیدا کردیم.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    45 1
    مرسی تعصب به کشور
    • بی نام RO ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
      5 14
      میشه بفرمایید کدام تعصب اول اینکه مادربزرگ ایشون انگلیسی هست در ضمن ولز و انگلیس هر دو جز همان کشوری هستند که پرچمش بر روی کامنت جنابعالی هست
  • بی نام RO ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    2 12
    دقیقا چه تعصب به کشور وقتی اسمش انگلیسی هست و همینطور زبان کشورش فکر نمی کنم قبلا از بریتانیا زبان ولز انگلیسی باشه
  • بی نام RO ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    2 19
    خیلی به کشورت علاقه داری از پول اسپانییها و انگلیسیها استفاده نمی کردی یا اصلا تو سوانزی و کاریف بازی می کردی مثل جرارد که تولیورپول ماند این ناسیونالیسم دیگه نخ نماشده
  • عماد IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    0 3
    دیگه از رایان گیگز که بزرگتر نیست وقتی به حق خودش تو بازی های ملی نرسید متوجه اشتباهش میشه