استعفای محمد خاکپور و حمایت مایلی کهن از این کار سرمربی تیم ملی امید، واکنش های مثبت و منفی کاربران خبرآنلاین را در پی داشت.

استعفای محمد خاکپور و حمایت مایلی کهن از این کار سرمربی تیم ملی امید، واکنش های مثبت و منفی کاربران خبرآنلاین را در پی داشت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از حرف های محمد مایلی کهن مشخص شد که چرا خاکپور از سرمربیگری تیم ملی امید استعفا داده است. او گفت علت اصلی حمایت از حق مربیان ایرانی بوده است اما پیداست اگر خاکپور قهرمان امیدها را قهرمان غرب آسیا نمی کرد، هرگز چنین کاری را انجام نمی داد. کامنت های کاربران خبرآنلاین نشان می داد ناخواسته طرفداران کروش و خاکپور مقابل هم قرار گرفته اند. یکی از کاربران در این باره نوشت: «متاسفانه ما خیلی فراموشکاریم و یادمون رفته دوره قبل همین بازیهای غرب آسیا تیم کیروش تو مرحله گروهی حذف شد اونم با بازیکنای بالای بیست وسه سال ولی چون کیروش بود اومدن گفتن هدف جوانگرایی بوده، کدوم از بازیکنان اون دوره الان تو تیم ملی بازی میکنن؟؟»
یکی دیگر از کاربران به حمایت از تصمیم خاکپور پرداخت و علیه کروش نوشت: «حق دارند آقا. شما رسانه ها جوری رفتار می کنید که انگار کیروش از یه کره دیگه ای اومده. اینهمه فشار رسانه ای بر روی مربیان ایرانی برای چیست؟» کاربر دیگری به طور کامل به انتقاد از کروش پرداخت: «کیروش باعث پس رفت فوتبال ما شده . چرا اینقدر روش تعصب دارید؟»
اما اینها تنها نظرات نبود. عده ای هم به انتقاد از خاکپور و محمد مایلی کهن پرداختند. یکی از کاربران نوشت: «آقای خاکپور و آقا مایلی فکر میکنن قهرمان آسیا یا جهان شدن که اینجوری استعفا دادن. هر موقع سهمیه المپیک گرفتین او موقع ناز بکنید، آقای خاکپور هنوز زوده برا این کارا باخت به عربستان و یادمان نرفته یادمان نرفته تو غرب آسیا با تفاضل گل بالا رفتین فینالم از سوریه بحران زده بردین، مردم فوتبال و خوب میفهمن چه شق القمری کری که اینجوری ناز میکنی.» کاربر دیگری هم مایلی کهن و خاکپور را ترسو خطاب کرد: «خاکپور و مایلی کهن ترسوهایی هستند که با قهرمانی در یک جام کاملا بی ارزش که سوریه جنگ زده به فینالش رسیده میخوان بگن ما مظلومیم و با وجود قهرمانی از تیم ملی کنار میریم. مربی شجاع یعنی کیروش که با تمام توانش برای تیمش میجنگه حتی با رئیس فدراسیون و وزیر ورزش.» کاربر دیگر نوشت کفاشیان باید با استعفای خاکپور موافقت کند: «کفاشیان مرد ومردونه استعفاشون رو قبول کنه یه مربی باسواد خوب بگذارد. ادا اصول آقایون هم باشه واسه خودشون وقتی پای منافع و غرور ملی وسطه مربی ایرانی و خارجی فرق نمی کنه.» حتی یکی از کاربران اسکوچیچ را گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم امید دانست.
نظرات و کامنت های پای خبر استعفای خاکپور و همینطور دلایل این استعفا زیاد بود. در واقع این استعفا تبدیل به محل جنگ طرفداران خاکپور با کارلوس کروش هم شد.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
    38 18
    خاكپور و ممد مايلى مگه طرفدار هم دارن؟