تیم فوتبال سپاهان با تساوی یک بر یک مقابل سیاه جامگان، شانس صدرنشینی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر تیم سپاهان اصفهان میزبان سیاه جامگان بود و با نتیجه یك بر یك مقابل مقابل حریف متوقف شد. سپاهانی ها كه می توانستند با شكست دادن حریف، صدرنشین شوند، این فرصت را از دست دادند. مهدی شریفی در دقیقه 45 گل سپاهان را زد و بهروز افشار هم در دقیقه 59 گل سیاه جامگان را به ثمر رساند.
گسترش فولاد هم میزبان نفت تهران بود كه مسابقه این دو تیم هم با تساوی یك بر یك به پایان رسید. آلویز نانگ در دقیقه 46 گل او مسابقه را برای نفت زد و امید نظامی پور در دقیقه 69 بازی را مساوی كرد.
راه‌آهن هم با نتیجه 5 بر صفر استقلال اهواز را شكست داد.سید امین منوچهری، مهرداد محمدی (دو گل)، حسین كریمی و بهادر عبدی زننده گل های راه‌آهن در این مسابقه بودند.

ذوب آهن هم امروز در تهران با یك گل سایپا را شكست داد. تك گل این مسابقه را مسعود حسن زاده در دقیقه 16 زد. استقلال با توجه به نتایج بدست آمده ، صدرنشین ماند. مظلومی خوش شناس است که در دو هفته گذشته که مساوی کرده ، رقبایش هم مساوی کرده اند تا این تیم همچنان صدرنشین باشد.

در دیگر مسابقه امروز، فولاد میزبان تراكتورسازی بود. در این مسابقه فرید بهزادی كریمی بازیكن تراكتورسازی در دقیقه 62 كارت قرمز گرفت و اخراج شد. سه دقیقه بعد از این اتفاق امید خالدی گل فولاد را زد. اما در دقیقه 68 اسماعیل شریفات هم از فولاد كارت قرمز گرفت و اخراج شد.

سزار دوسانتوس بازیكن تراكتورسازی در دقیقه 71 مسابقه را مساوی كرد و گل دوم تراكتورسازی را هم محمد ایران پوریان در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این آخرین گل مسابقه بود و تراكتورسازی با نتیجه دو بر یك فولاد را در اهواز شكست داد.
43 43

کد خبر 468552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =