طرح مجتمع مسکونی 484 واحدی سیمرغ کرمانشاه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرآنلاین،امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم کلنگ‌زنی طرح مسکونی 484واحد سیمرغ کرمانشاه اظهار داشت: در نگاه انسان محور باید نیروی انسانی شاداب، با طراوت و دارای انگیزه لازم برای کار داشته باشد باشد که بر این اساس فرماندهان برای ایجاد این بستر تلاش می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بحث معیشت کارکنان همواره مورد توجه فرماندهان نظامی قرار داشته است، بیان کرد: مسکن بخش اصلی معیشت کارکنان را تشکیل می‌دهد که اثرات تامین این بخش از زندگی کارکنان در ایجاد انگیزه‌های لازم در آنها تاثیرگذار است.

امیر پوردستان از وجود 85 تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در سطح کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: دست‌ اندرکاران تعاونی مسکن سیمرغ برای تکمیل این طرح همت کرده و اعضای تعاونی نیز با تامین سهم آورده خود این مجموعه را برای بهره‌برداری پشتیبانی کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حمایت این نیرو از طرح مسکن سیمرغ برای بهره‌برداری در مدت تعیین شده، بیان کرد: ان‌شاءالله این طرح مشمول عنایت اباعبدالله(ع) قرار بگیرد.

لازم به ذکر است طرح مجتمع مسکونی 484 واحدی سیمرغ کرمانشاه عصر امروز با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش کلنگ‌زنی شد.

مجتمع مسکونی 484 واحدی سیمرغ کرمانشاه که به منظور تامین مسکن نظامیان ارتش در غرب کشور ساخته می‌شود، دارای 65هزار مترمربع فضای مسکونی و 6هزار مترمربع فضای تجاری است.

این مجتع مسکونی که در ابتدای شهرک معلم کرمانشاه قرار دارد در 11 بلوک مسکونی ساخته می‌شود که هر بلوک دارای 14 طبقه و هر طبقه دارای 4 واحد مسکونی است.

از دیگر مشخصات مجتمع مسکونی سیمرغ وجود 2 بلوک تجاری، یک فضای آموزشی و یک فضای درمانی است که فضای آموزشی براساس نیاز منطقه و فضای درمانی با کمک سایر دستگاهها تکمیل می‌شود.

مجتمع مسکونی 484 واحدی سیمرغ کرمانشاه در 3 سال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =