جزئیات حادثه تیراندازی در صفی‌آباد دزفول/ اسامی 2 کشته و 2 زخمی/ مردم به شایعات توجه نکنند

تسنیم نوشت: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تیم‌های مجرب فرماندهی انتظامی خوزستان برای بررسی حادثه تیراندازی به هیئت عزاداری در صفی آباد دزفول اعزام شده‌اند و به نظر می‌رسد عوامل این حادثه به زودی شناسایی و دستگیر می‌شوند.

سید رحمان موسوی در پی حادثه تیراندازی شب گذشته در دزفول که به کشته و مجروح شدن 4 تن از هموطنانمان همراه شد ۴۲۴۲ در اهواز اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 22:30 چند نفر افراد ناشناس سوار بر یک دستگاه خودروی پژوپارس در شهرک صفی آباد دزفول اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: این افراد با حضور در حوالی تکیه قمر بنی هاشم واقع در شهرک صفی آباد دزفول در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند به تعدادی از مردمی که بیرون از تکیه عزاداری حضور داشتند شلیک کردند.

معاون اجتماعی ناجا گفت: متاسفانه در این تیراندازی دو نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و دو نفر نیز مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی آنها در حال حاضر مناسب ارزیابی شده است.

وی افزود: اسامی دو نفر کشته شده این حادثه حسین کریمی یگانه با 28 سال سن و بهمن رضایی 25 ساله پس از انتقال به بیمارستان جان باختند و آقایان امین جدیدالاسلام و کاظم بختیاری نیز از ناحیه زانو مورد اصابت گلوله ضاربان قرار گرفته و در بیمارستان دزفول در حال مداوا هستند.

موسوی تاکید کرد در حال حاضر هیچ‌گونه نظری نمی توان درباره انگیزه ضاربان و عاملان حادثه اعلام کرد و تیم های مجرب و متبحر فرماندهی انتظامی خوزستان برای پیگیری و بررسی حادثه در محل حادثه حضور یافته‌اند و با توجه به اقدامات اولیه به نظر می‌رسد عاملان این حادثه به زودی شناسایی دستگیر می‌شوند.

وی باردیگر از مردم خواست به برخی شایعات مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی و سایت های نامعتبر بی توجه باشند و موضوعات را از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    خدا رحم کنه تاسوعا و عاشورا
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    خدا به خیر کنه این دیگه چیست .
  • بی نام A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    فکر کنید اگه مردم ایران مثل مردم آمریکا مسلح بودند
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    اختلافات طایفه ای باعث این چیزا هست
  • ماریه RU ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    چه ترسناک
  • عادل A1 ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 1
    لطفا و خواهشا به داعش و ...ربطش ندین. سر سربازای گمنلم امام زمان سلامت و همچنین وزارت مقتدر اطلاعات ایران که اجازه نخواهند داد یه کلاغ خارجی به خاک.ایران تگاه کنه چه برسه به کفنتارهای داعش... سایه رهبر کبیر انقلاب مستدام