مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت : واحد ثبتی سوادکوه شمالی در آبان ماه سال جاری افتتاح رسمی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران در ادامه بازدیدهای دوره ای مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران از واحد ثبتی سوادکوه در اواخر مهر ماه سال جاری بازدید کرد . در این بازدید ، مدیر کل ثبت استان به اتفاق هیئت همراه با حضور در بخشهای مختلف ضمن گفتگوی نزدیک با کارکنان وضعیت موجود را بررسی کردند.

مدیر کل ثبت استان در این دیدارها در جمع کارکنان اداره ثبت اسناد واملاک سوادکوه گفت: با پیگیری انجام شده خوشبختانه چارت سازمانی واحد سازمانی واحد ثبتی سوادکوه شمالی مورد تصویب قرار گرفته و به زودی خدمات ثبتی در سوادکوه شمالی به مردم ارائه و اداره ثبت اسناد واملاک در آبان ماه سال جاری افتتاح رسمی خواهد شدو مشکلات مردم تا حدود زیادی رفع خواهد شد .

بهادر با اشاره به عمکلرد مناسب ثبت سوادکوه در ارائه خدمات ثبتی به مردم محروم این شهرستان و کسب رتبه اول در بین ادارت ثبت استان از زحمات رئیس و کارکنان این واحد تقدیر نمودند.

در پایان این بازدید هریک از کارکنان این شهرستان نظرات و مشکلات خود را بیان کردند، که صعب العبور بودن منطقه و سختی در رفت آمد کارکنان ،کمبود نیروی انسانی و تجهیزات اداری از اهم این مشکلات بود.

لازم به ذکر است در این بازدید صادقی معاون اسناد اداره کل بهادر را همراهی کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =