دبیر هیئت کشتی کرمانشاه خبر داد: کرمانشاه یا قصرشیرین میزبان رقابت های جهانی کشتی

فارس نوشت: دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از احتمال برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های کشتی جهان در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

منصور کیانی میزبانی شهرستان اسلام‌آباد غرب در مسابقات قهرمانی جوانان کشور و رقابت‌های لیگ برتر را مثبت ارزیابی کرد.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از احتمال برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های کشتی جهان در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

کیانی در خصوص رقابت‌های کشتی جوانان کشور و لیگ برتر در شهرستان اسلام‌آباد غرب، بیان داشت: براساس اعلام فدراسیون کشتی، میزبانی این شهرستان بسیار مثبت بود و تیم‌های شرکت‌کننده نیز نسبت به این موضوع رضایت کامل داشتند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا کشتی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر سهمیه نداشت، گفت: هیئت کشتی از فدراسیون درخواست کرد در صورت امکان کشتی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر نماینده داشته باشد، اما بر اساس قوانین کشتی‌گیران رنکینگ‌دار می‌توانستند در این مسابقات حضور داشته باشند و به‌همین دلیل امکان حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر وجود نداشت.

این مقام مسئول با بیان اینکه عدم حضور تیم کشتی کرمانشاه موجب حسرت برای تماشاچیان و مسئولان ورزشی استان شد، افزود: گرچه برخی کشتی‌گیران کرمانشاهی در تیم‌های مختلف حضور داشتند، اما غیبت تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر بسیار ناراحت‌کننده بود.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر با مسئولان وزارت نفت رایزنی شده بود، عنوان کرد: مذاکره با مسئولان وزارت نفت برای حمایت مالی از کشتی کرمانشاه برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر بسیار طولانی و در نهایت منتفی شد.

کیانی از احتمال حضور تیم کرمانشاه در مسابقات فصل آینده لیگ برتر کشتی خبر داد و گفت: از حالا با برخی نهادها در حال مذاکره هستیم تا با کسب منابع مالی مورد نیاز، امکان حضور تیم کشتی کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر میسر شود.

وی از برگزاری احتمالی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در کرمانشاه و یا قصرشیرین خبر داد و افزود: برای میزبانی این رقابت‌های مهم در یکی از این دو شهرستان با فدراسیون مکاتبه کرده و منتظر پاسخ قطعی هستیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =